Ärsyttääkö muitakin tuo Gillian Andersonin hiljanen kuiskaaminen tuossa "Fall"-sarjassa? Hyvä sarja pilalla. Ei tuota jaksa kattoo
ihme hiljaista sipitystä ollu koko sarja tuolta naiselta. Ei kukaan puhu noin poliisina.
Kommentit (11)
Juu! Oli todella ärsyttävää! Jotenkin niin teennäinen "olen superhillitty, kaikkien miesten palvoma ja ihannoima supernainen". Pilasi todellakin koko sarjan.
Kiitos ap kun olet samaa mieltä mun kanssa. Yritin toisessa ketjussa tuoda tuota esille ja mut tyrmättiin.
Mikai naispoliisit AINA esitetään kovina miestennielijöinä tai sitten totaalifrigideinä.
Tykkäsin sarjasta ja muista näyttelijöistä, mutta päähenkilö oli niiiiiiiin feikki, että oli melkein välillä vaikea katsoa...
Tosi ärsyttävä piipittäjä, joka yritti esittää kohtalokasta ja superseksikästä. Pilasi kiinnostavan sarjan.
Joo, ilmeetön monotoninen suhisija, ärsyttää niin paljon, että jäi sarja kesken!
Eka kausi oli hyvä. Kakkosta ei pystynyt enää katsomaan kun oli niiiiiin kohtalokas supsuttaja tuo Gillian. Typerästi munittu taas yksi sarja. Buu!
Se on mulle aina ja ikuisesti agentti Scully. X-Files❤️