Kaikki deittini ovat vilkuilleet vartaloani ensitreffeillä, vaikken pukeudu paljastavasti
Olen siis reilu kolmekymppinen nainen, ja oon huomannut tämän asian lähes kaikilla treffeillä, joilla olen ollut. Se ei varsinaisesti ahdista, mutta se hämmentää ja vaivaannuttaa.
Kerran kysyin eräältä mieheltä "onko paidassani joku tahra vai?", kun hän kyyläsi rintojani. En ollut pukeutunut paljastavasti, vaan minulla oli ihan normaali löysähkö paita.
Mies vastasi "ei" ja jatkoi kyyläämistä.
Haluaisin tietää, että miksi jotkut (niin monet) käyttäytyy näin? Tuntuu todella oudolta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeile pukeutua paljastavasti? Ongelma on varmaan siinä, ettei siitä paidan alta oikein saa kunnolla käsitystä että millaiset bosat sulla on. Kyllä itsekin varmasti vilkaiset miestä sen verran että osaat sanoa onko laiha, läski, lihaskimppu vai mitä. Jos paita on todella löysä, mies ei saa selville millainen varustus, eikä se lepää ennen kuin on sen selvittänyt.
Laita antava kaula-aukko ja tissit tiskiin. Sitten voitte keskustella.
Haista paska
Vähän tuoksahtaa, kun sieltä päin tuulee.
Jutteletko niiden miesten kanssa ennen kuin näette? Oon tapaillut arviolta 3 miestä enkä huomannut mitään tollasta.
Ikävä katku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeile pukeutua paljastavasti? Ongelma on varmaan siinä, ettei siitä paidan alta oikein saa kunnolla käsitystä että millaiset bosat sulla on. Kyllä itsekin varmasti vilkaiset miestä sen verran että osaat sanoa onko laiha, läski, lihaskimppu vai mitä. Jos paita on todella löysä, mies ei saa selville millainen varustus, eikä se lepää ennen kuin on sen selvittänyt.
Laita antava kaula-aukko ja tissit tiskiin. Sitten voitte keskustella.
Haista paska
Vähän tuoksahtaa, kun sieltä päin tuulee.
11-vuotias serkkuni on käyttänyt tuota sanontaa. Huom: 11-vuotias.
Oon ite törmännyt samaan salilla. Jotkut miehet tekee tuota. Vaikka siis oon tämmöinen ikäloppu ja pienitissinen ja pullea ja salivaatteet löysiä ja mitä milloinkin sattuu olemaan päällä. Varmaan ihan refleksi.
Vierailija kirjoitti:
Juntteja
Saattavat olla ihan pahamaineisia hesan juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuota tekee, naisetkin miehille! Eri asia, millä tyylillä eli vaivihkaa vai töllötitöl nokan edessä. Etkö sinä ole katsonut miehen vartaloa?
Olisi huolestuttavaa, jos mies ei mittailisi vartaloa.
Mittailkaa ihan rauhassa, kukaan terve nainen ei pahoita siitä mieltänsä - päinvastoin, se imartelee ja tuo flirttailevan tunnelman, lisäksi nostaa jännitettä ilmaan.
Väärin. Mittaileva katse on kiusallista, jopa ahdistavaa.
Ahdistavuus riippuu ihan siitä kuka katsoo. Jos on treffeillä hyvin puoleensavetävän, seksikkään miehen kanssa, ei haittaa yhtään vaikka katsoisi. Kyllä se luo sellaista kivaa jännitettä.
Sitten taas jos joku epämiellyttävä heppu katsoo, koen hyvinkin ahdistavaksi. Yks äijä tuli pokaamaan ja koko keskutelun ajan tuijotti avoimesti tissejäni, ja vielä kuvitteli että haluaisin hänen kanssaan kahville. Hyh.
Siitähän koko parinvalinnassa ja seremoniassa on kyse. Sovitaanko yhteen. Henkisesti ja fyysisesti.
Itse en haluaisi jatkaa tapailua jos tuollainen on ONGELMA.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy nyt herkkis, että se on luonnollista!
Tietenkin on luonnollista katsoa, mutta silloin, kun vasta tutustutaan, on tyylitöntä tuijottaa niin, että toinen näkee sen. Mieheni muistaa ensimmäisiltä treffeiltämme, että paitapuserostani näki hieman läpi. Itse muistan ensimmäisiltä treffeiltämme mieheni kauniin hymyn ja kuinka hän katsoi minua silmiin jutellessamme ja vaikutti vilpittömän kiinnostuneelta keskustelustamme.
Vierailija kirjoitti:
Vain tollot käyttäytyy noin.
Vain lollot pistää käyttäytymään noin.
Mä kysyisin tällaiselta mieheltä, että hevostako on ostamassa ja haluaako tarkistaa myös hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muuta teekkään. ei naisissa ole muuta kiinnostavaa kuin muodot
Ikävää, ettei mikään sinussa ole kiinnostavaa.
Onneksi äitisi pitää sinua komeana, samoin mummo. Kaihi haittaa ikäihmisiä.
Ja kalikka kalahti :DD
On tämä nyt taas. Toisaalta pitää palvoa naista testoa tihkuen ja olla röyhkeän eläimellinen himoköyrijä lihakset pinkeinä. Mutta toisaalta taas ei saa edes vilkaista naista, koska muuten se on ahdistavaa.
Ilmeisesti eri miehille on eri säännöt ja heiltä odotetaan eri käytöstä. Täytyy vaan tietää, kumpaan ryhmään kuuluu.
Se on kai normaalia.. Kyllä mäkin siis katson ihmisiä, ihan jopa tuntemattomiakin.. Et toivottavasti ne kaikki ei luule et siihen olis joku isokin syy 😂 ja joo siis ite ainakin tottunu siihen et aina jos juttelee miehen kanssa tms ja usein naisenkin niin katsoo rintoja ja kaikkea ja moni jopa tosi paljon.. Vaikka olis todella peittävät vaatteet. Mua ei haittaa se, mut ei aina kiinnostakkaan jos esim mietin työjuttuja.
Deittaile homomiehiä niin ei kyylää. Korkeintaan saattaa kehua kenkiäsi tai väskaasi
Vierailija kirjoitti:
On tämä nyt taas. Toisaalta pitää palvoa naista testoa tihkuen ja olla röyhkeän eläimellinen himoköyrijä lihakset pinkeinä. Mutta toisaalta taas ei saa edes vilkaista naista, koska muuten se on ahdistavaa.
Ilmeisesti eri miehille on eri säännöt ja heiltä odotetaan eri käytöstä. Täytyy vaan tietää, kumpaan ryhmään kuuluu.
Kaikki naiset ei kaipaa palvontaa. Toimikaa yksilöllisesti, älkää yleistäen!
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa säännöt ovat katsomisen suhteen samat, eihän ketään voi kieltää katsomasta. Mutta se kuinka nainen katseeseen suhtautuu, vaihtelee paljonkin eri miesten välillä. Keskeistä on onko naisella kiinnostusta mieheen vai ei. Kyllä se vaan erilaiselta tuntuu jos mies on miellyttävä vs. mies ei miellytä millään tavalla. Jälkimmäinen on yleensä ahdistavaa, ensimmäinen ei.
Ai jaa, ei se musta kyllä oo. Ei tietenkään heti mut kyl mä tykkään jos silleen nopeesti 'muka salaa' vilkasee (ei tuijottamista, se on creepyy). Ja sit ku flirtti on vähän avoimempaa niin kyl mulle tulee siitä itsevarma olo.