Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”moikka ja..Pistetään viestiä” Heitto jätkältä, mitä meinaa

Vierailija
07.06.2021 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluaa olla yhteydessä

Vierailija
2/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Píllua se olisi vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Píllua se olisi vailla.

Tämä on aika turvallinen arvaus.

Vierailija
4/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanomainen sanonta kun erotaan, vaikka treffeiltä tai yhteisen yön jälkeen.

Ei mitään sen kummempaa.   Small talkia, kun ei viitsi lähteä menemään sanomatta yhtään mitään.

Vierailija
5/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kännissä

Vierailija
6/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään sen kummempaa.   Small talkia, kun ei viitsi lähteä menemään sanomatta yhtään mitään.

Tätä mietin. Kai se on et ”voidaan olla yhteydessä”et heitetään vaan noin.. ja katsoa sit jos halutaan nähä taas uusiks? Mulle on entinen treffi kumppani sanonut päin kasvoja ja viestil näin kun nähtii ekan kerran et : et oli tosi kiva nähdä Et vois kattoo joskus uusiks. Sit olin ihan haltioissani et joo ! Sit laitettiin seuraavana päivänä viestiä, ja sanoin vielä et oli kiva nähdä ja et jotain en muista mitä. Hän vastas et joo oli kiva ja et hänen pitää kattoo se seuraava viikko sopiiko se sittenkin mutta yritetään nähdä taas pian uusiks. Ja sit hänen puolelta hiipu. Eli ei tarkoittanut

Vierailija
7/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin. Kai se on et ”voidaan olla yhteydessä”et heitetään vaan noin.. ja katsoa sit jos halutaan nähä taas uusiks? Mulle on entinen treffi kumppani sanonut päin kasvoja ja viestil näin kun nähtii ekan kerran et : et oli tosi kiva nähdä Et vois kattoo joskus uusiks. Sit olin ihan haltioissani et joo ! Sit laitettiin seuraavana päivänä viestiä, ja sanoin vielä et oli kiva nähdä ja et jotain en muista mitä. Hän vastas et joo oli kiva ja et hänen pitää kattoo se seuraava viikko sopiiko se sittenkin mutta yritetään nähdä taas pian uusiks. Ja sit hänen puolelta hiipu. Eli ei tarkoittanut

Jep eli ei ollut varma. Tai niin.^^aika kettu. Mut joo Ap alitukseen takaisin... Ei toi mitään sen erityisempää tarkota et ”pistetään viestiä”, musta kohtelias ele ja heitto

Vierailija
8/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos miehestä ei kuulu mitään enkä ole laittanut itekkään mitään? Laitanko itse viestiä kuinka nopeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi