Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassua luulitte pienenä? Minä luulin, että Liitulaku-karkilla voi oikeasti kirjoittaa taululle

Vierailija
07.06.2021 |

Niinhän siinä mainoksessa tehtiin.

Muita hassuja uskomuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskonut noin kuin...

Vierailija
2/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yläkoulussa opettaja, jonka vakio oli seiskaluokkalaisten ekalla tunnillaan esitellä itsensä, kirjoittaa nimensä taululle ja heittää "liitu" suuhunsa. Ja nauraa räkäinen nauru ja sit laittaa liitulakupussi kiertämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perinteinen, että ennenvanhaan maailma oli mustavalkoinen.

Ja että jos ihmisellä irtoaa käsi, niin uusi kasvaa tilalle. (lastenohjelmat)

Yllätyin, kun selvisi, että mummo on äitini äiti :D tämä siis 5 vuotiaana.

Vierailija
4/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yläkoulussa opettaja, jonka vakio oli seiskaluokkalaisten ekalla tunnillaan esitellä itsensä, kirjoittaa nimensä taululle ja heittää "liitu" suuhunsa. Ja nauraa räkäinen nauru ja sit laittaa liitulakupussi kiertämään.

"Hauskan" open avulla sinusta tuli sinä.

Vierailija
5/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä perinteinen, että ennenvanhaan maailma oli mustavalkoinen.

Ja että jos ihmisellä irtoaa käsi, niin uusi kasvaa tilalle. (lastenohjelmat)

Yllätyin, kun selvisi, että mummo on äitini äiti :D tämä siis 5 vuotiaana.

Minä en ikinä luullut että maailma oli ennenvanhaan mustavalkoinen. Sen sijaan luulin että ne televisiosta tulleet vanhat kotimaiset mustavalkoiset ovat ennen olleet värillisiä mutta niistä on vain ajan saatossa värit haalistuneet pois. Ehkä ajattelin silloin jo vähän "teknisemmin".

Vierailija
6/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä aika dorkalta tyypiltä.

Vierailija
7/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että verta ei tule elimistöön lisää muuta kuin kasvun verran, eli jos verta tulee vaikka nenästä liian usein tai käy usein verikokeessa, joutuu verensiirtoon.

8/8 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on äärimmäisen halpaa karkkia, jota saisi aivan loputtomasti. Kaikki on siellä oikeastaan melkein ilmaista rikkaalle suomalaiselle. Se houkuttaisi lähtemään Venäjälle viikkorahojen kanssa, mutta toisaalta se venäläinen karkki on luultavasti radioaktiivista tai muuten vaan myrkyllisistä aineista valmistettua, joten ei sitä uskaltaisi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme