Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha käyttämätön tilipankissa?

Vierailija
07.06.2021 |

Minulla on Nordeassa tili, jota en ole käyttänyt 15 vuoteen, eikä siellä ole rahaa.
En ole itse sitä edes avannut vaan mummoni joskus synnyttyäni.
Haluaisin sulkea tilin mutta mietin onko sieltä mennyt jotakin "tilinhoitomaksuja", jotka nyt joutuisin sulkiessa tiliä maksamaan.
Luulisi kyllä että olisi pitänyt tulla jonkin näköinen ilmoitus jos tili olisi miinukselle näiden maksujen takia mennyt.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Itsellä myös tili Nordeassa mitä olen käyttänyt n 10v sitten. Jos siellä jotain rahaa on ollut niin vain pennosia. Voiko se mennä miinukselle?

Vierailija
2/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Eikä saa suljettua. Pitäisi raahautua paikan päälle passin, ajokortin, kelakortin, kummien, enon ja ylioppilastodistuksen kanssa anomaan sulkemista. Ärsyttävää. Aina vuodesta toiseen tuuppaa "asiakaspostia". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit lakkauttaa käyttämätyömät tilit lupaa kysymättä ja vievät tahat myös. Näin mm. Op ja Nordea. Käy kysymässä ja lakkauta itse, jos se tili vielä löytyy. On sitten perillisillesi helpompi kun ei tarvitse ihmetellä missä ovat rahat tililtä.

Vierailija
4/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipankissa on käyttämätön mikä?

Vierailija
5/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean faq-osiosta

"Miten voin lopettaa Käyttötilin?

Tilin lopettaminen onnistuu kun olet yhteydessä Nordean asiakaspalveluun chatillä, verkkopankin viestillä tai soittamalla 0200 3000 (pvm/mpm). Chattiin voit kirjautua myös muiden pankkien tunnuksilla."

Ei ole kokemuksia chatista tai sen mahdollisesta toimivuudesta :D Mutta on varmasti järkevää selvittää asia ja minimoida mahdolliset vahingot.

Vierailija
6/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne Nordeaan ei tietenkään kannata olla yhteydessä?

Vierailija
7/7 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa. Itsellä myös tili Nordeassa mitä olen käyttänyt n 10v sitten. Jos siellä jotain rahaa on ollut niin vain pennosia. Voiko se mennä miinukselle?

Ainakin Aktia perii tyhjästä ja käyttämättömästä tilistä maksua ja se menee kuukausi kuukaudelta enemmän miinukselle.