Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin ennen kisojen alkua että Jalosen ei olisi pitänyt ottaa Kontiolaa ryhmään!

Vierailija
07.06.2021 |

Ilmekin jo todistaa ettei kiinnosta pelata

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu ottelussa antoi kiekon kanadalaisille jotka tekivät maalin. Mutta en ole ennenkään tykännyt kontiolan asenteesta. Virnuilee vain ja hälläväliä tyyppi

Vierailija
2/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Konna pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääasia oli että ainoa Ruotsalainen joka pelasi mitaleista oli Arttu.

Vierailija
4/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konna näytti epäilijöille, tiedotti köyhien sanomat jo viikko sitten. Tosi on, kukaan ei enää epäile mitään vaan tietää.

Vierailija
5/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans jo vuosikausia tärkeintä on ollut, että Ruotsi tippuu. Muuta ei kannata odottaa niin ei pety.

Vierailija
6/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontiola oli kyllä huono kaikissa peleissä, joita satuin seuraamaan. Vastuuta ja mahdollisuuksia oli kokoajan tarjolla, mutta kaikki jäi käyttämättä.

Vierailija
7/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans jo vuosikausia tärkeintä on ollut, että Ruotsi tippuu. Muuta ei kannata odottaa niin ei pety.

PS. olen istunut torin laidalla ympärikännissä jo viikon, koskaan ei ole näin nappiin menneet kisat.

Vierailija
8/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilme kertoi, ettei viitsi pelata". Älä viitsi jauhaa baskaa. Laita kuva, niin analysoin sen perusteella, mihin sinusta ei ole.

Vierailija
9/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontiolan päivät on lätkässä luetut, parasta ennen päivä ohitettu. Otteista näki, että paras terä on jo pois. 36-vuotiaana alkaako tuossa lajissa luistin ruostua. Nuorten miesten peli, ehdottomasti. Ei Anttilakaan ollut 2019 tikissä, ei lähelläkään.

Vierailija
10/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huono aavistus tämän turnauksen lopputuloksesta siinä vaiheessa kun Suomi löysäili alkusarjan viimeisessä ottelussa ja jätti käyttämättä hyvän tilaisuuden pudottaa Kanada jatkopeleistä. Latvia, Kazakstan tai Venäjä olisivat olleet helpompia vastustajia finaalissa.

Tyypillisesti Kanadan maajoukkue alkaa pelaamaan paremmin turnauksen edetessä kun he ehtivät pelata enemmän yhdessä ja saavat kuvionsa kuntoon.

Vierailija
11/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konna on hälläväliä tyyppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan