Ei näköjään kannata auttaa ja kannustaa lasta koulutyössä
Ei se meillä todistuksen numeroissa mitenkään näkynyt. Kuitenkin ope laittoi monesti wilmaan kehuja ja kertoi aktiivisesta tuntiosallustumisesta, kokeetkin menivät hyvin, kun niiden keskiarvot wilmasta laski. Turhaa oli koko vuoden työ lapsen eteen.
Kommentit (17)
Muistakaa tehdä valitus todistuksen numeroista AVI:in.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan samoja miettinyt!! Ei auttanut eikä näkynyt missään, vaikka kokeista tuli jatkuvasti 9 ja 10. Todistuksessa sitten rivi kaseja.
Meillä 7 ja muutama 8. ap
Vierailija kirjoitti:
Tein jo. Eipä pääse ope viettämään vielä kesälomaansa, häh häh hää.
Olisi tulevaisuuden kannalta noin sata kertaa viisaampaa korostaa työnteon ja oppimisen merkitystä, ei arvosanoja. Voin aineenopettajana kertoa, että ei ne alakoulun ysit paljoa enää lämmitä yläkoulussa ja lukiossa, jos todellista osaamista ei ole.
On todella hyvä, että lapsi tottuu siihen, että hyviin tuloksiin vaaditaan paljon työtä. Silloin hän on valmis tavoitteelliseen työhön sitten, kun sillä on oikeasti väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nythän mä hokasin. Täähän olis hyvä keino saada rajattua opettajien lomaa. Tehtaillaan kaikki valituksia opettajista, niin eipä saa nekään lomailla, kuin neljä viikkoa.
Kyllä se lapselle sitten aikuisena merkkaa että olette tukeneet. Meillä vanhemmat vaativat, mutta eivät osanneet mitenkään tukea tai auttaa opinnoissa missään vaiheessa. Tuloksena oli sitten lukion käynyt duunari, jota nyt kaduttaa etten osannut luottaa itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nythän mä hokasin. Täähän olis hyvä keino saada rajattua opettajien lomaa. Tehtaillaan kaikki valituksia opettajista, niin eipä saa nekään lomailla, kuin neljä viikkoa.
On se muuten kumma miten tällä yhdellä ammattiryhmällä pitää olla 15 viikkoa lomaa vuodessa kun meillä muilla on vain 5.
Kun se sun kakaras noin 10 vuoden kuluttua kävelee huom.kävelee , ei pyri, yliopistoon sisään niin huomaat viimeistään että kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun työsuhde on jo loppunut. Loppuu aina todistusten jakoon. Että hähhäh vaan, kelan rahoilla elelen jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun työsuhde on jo loppunut. Loppuu aina todistusten jakoon. Että hähhäh vaan, kelan rahoilla elelen jo nyt.
Oot silti virkavastuussa ja joudut vastaamaan AVIn kyselyyn. Parhaassa tapauksessa oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se muuten kumma miten tällä yhdellä ammattiryhmällä pitää olla 15 viikkoa lomaa vuodessa kun meillä muilla on vain 5.
Jos noin harmittaa, niin mikset itse opiskellut opettajaksi?
Jotain suhteellisuudentajua nyt tuohon sun vaikerrukseesi! Poika pääsi KUUDENNELTA luokalta. Sillä todistuksella ei ole vielä mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain suhteellisuudentajua nyt tuohon sun vaikerrukseesi! Poika pääsi KUUDENNELTA luokalta. Sillä todistuksella ei ole vielä mitään merkitystä.
HAISTA PASKA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA PASKA
Vastaus tuli väärään viestiin. Piti olla tuohon klo 16:48 viestiin.
Oon ihan samoja miettinyt!! Ei auttanut eikä näkynyt missään, vaikka kokeista tuli jatkuvasti 9 ja 10. Todistuksessa sitten rivi kaseja.