Oletko koskaan laskenut syömiesi hiilareitten määrää, kun et mitenkään rajoita niitä
Eli voileivät, hedelmät, karkit, pizzat ym. Paljonko tulee päivässä pahinmillaan?
Kommentit (10)
Olen ja niitä tulee ihan sopiva määrä suhteessa rasvaan ja proteiiniin. Rasva on se mitä usein tuntuu tulevan liikaakin kun ihan vapaasti syö.
Olen. Syön aika pitkälti samalla kaavalla joka päivä, niin hiilarit on siinä 150g kieppeillä. Nyt syön vähemmän kaloreita, niin noin 50-70g/vrk.
En ole niitä normipäiviä laskenut, mulla on Sulamon laskurisivu käytössä ollut jotain 6 vuotta ja ajoittain tarkastelen syömisiä. Olin vähähiilarisellakin pari kertaa, mutta nyt unohtanut sen. Salilla käyn melko ahkeraan tahtiin ja ajattelin, että lihakset kasvaa paremmin, kun syön hyvin ja myös riittävästi hiilareita
En sillä olen normaalipainoinen pitkäjalkainen varsinais-suomalainen nainen.
En ole ikinä edes ajatellut laskea mitään. Syön sitä mikä hyvälle tuntuu ja sen verran kuin mieli tekee ja se on hyvä. Olisi ihan sairasta tehdä syömisestä niin vaikeaa ja rumaa.
On muutakin tekemistä kuin tarkkailla hiilarien määrää. Ihan sormituntumalla olen syönyt ilman painohuolia. Tämä tarkkailu on suorastaan vahingollista.
Joskus olen uteliaana katsonut, mikä on hiilarien määrä ja hämmästynyt määrän vähäisyyttä. Syön ihan mitä haluan sen enempiä miettimättä.
En ole koskaan syöny yhtäkään hiilaria. Minkä näköinen eläin se on? Onko hyvää grillattuna?
En.