Koronarokotus on yksityisasia. Minkälainen kuva teille syntyy asiasta utelevasta henkilöstä?
Tiedätte varmaan ihmisen joka on mennyt ottamaan koronarokotteen ja kuvittelee sitten että kaikki muutkin menevät. Uteliaana kyselee kaikilta että onhan rokotus jo otettu, vaikka koronarokotus on yksityisasia.
Mitä mieltä tällaisesta?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Tajuattehan että koronaan oli myös lääke mutta sen käyttö on kielletty jotta rokotteet otettiin hätäluvalla käyttöön. Nuo rokotteet ovat hyvin kyseenalainen tapa päästä eroon tästä labrasta karanneesta viruksesta. Onnea teille jotka uskotte kaiken mitä thl ja valtamedia teille suoltaa?! Kannattaisi lukea ne Faucin vuotaneet sähköpostit... totuus on taruakin ihmeellisempää.
Missä nämä Faucin vuotaneet s-postit ovat luettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rokotteista saa puhua ja kysyä. Ei mikään vaiettava tabu.
Myös peräpukamista ja sukupuolitaudeista saa kysellä.
Niin saa. Varsinkin jos on ollut sängyssä kyseisen henkilön kanssa.
minä kysyn aina tapaamiltani henkilöiltä todistusta polio ja jäykkäkouristusrokotteista
ehkä otin, ehkä en (matti nykänen)
Vierailija kirjoitti:
minä kysyn aina tapaamiltani henkilöiltä todistusta polio ja jäykkäkouristusrokotteista
Mä kysyn myös. Kahvilla työpaikalla on hyvä keskustelunaloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä ärsyttävää kuin tuoreelta äidiltä kysellään riittäälö maito ja montako tikkiä alapäähån ommeltiin
En tunne tarvetta julistaa rokotetta tai sen ottamattomuutta. Oma asiani, ei kuulu muille
Onhan näitä törppöjä, jotka utelee toisten terveystietoja, seurustelemisia, raskauksia ja ketä äänestää. Sijoitan heidät kavereina mappi-ööhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä ärsyttävää kuin tuoreelta äidiltä kysellään riittäälö maito ja montako tikkiä alapäähån ommeltiin
En tunne tarvetta julistaa rokotetta tai sen ottamattomuutta. Oma asiani, ei kuulu muille
Onhan näitä törppöjä, jotka utelee toisten terveystietoja, seurustelemisia, raskauksia ja ketä äänestää. Sijoitan heidät kavereina mappi-ööhön.
Ai niin, ja samat tyypit utelee myös raha-asioitasi ja lainojasi, ja suunnilleen teini-tyttäresi kuukautisten alkamisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä joistain oikeasti Ok puhua näin avoimesti terveysasioista?!! Minusta TODELLA outoa!! seuraavalta kysyjältä kysyn että onko papa-koe otettu tai jotain muuta. ihmiset käyttäytyvät oudosti ja todella epämiellyttävästi
Papa-kokeisiin tulee kutsu kaikille tietyn vuosimäärän täyttäneille naisille, joten en koe sitäkään mitenkään erityisen yksityiseksi jutuksi.
Ovathan allergiatkin periaatteessa yksityinen lääketieteellinen asia (diagnoosit ja kaikki), mutta silti niistäkin puhutaan koko ajan. Kyllä minä kysyisin työkaverilta että eihän ole laktoosille allerginen ennen kuin tarjoaisin palan kakkua missä on käytetty oikeaa kermaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pandemia voitettava. Koronarokotus ei ole ihan mikä tahansa rokotus, vaan tälläå hetkellä meidän ainoa tie ulos näistä sulkutiloista ja lupaus paluusta normaaliin. Siki ihmiset kyselevät, ilmoittavat, ottavat selfieitä rokotuspisteillä. Me tehdään tässä yhdessä jotain hyvää yhteisen hyvän vuoksi ottamalla rokotteet omalla vuorollamme.
Elämme historiallist aikaa vakavan maailmanlaajuisen kriisin keskellä, jonk aiheutti virus. Johon on nyt rokotteita. Täytyy olla aika pönttöpää jos vertaa koronarokotetta alapään tikkeihin tai muuhun sellaiseen.
Mitä vikaa sulkutiloissa? Kaveri just hehkutti, kuinka ihanaa on, kun ei tarvi osallistua kaikkiin kissanristiäisiin ja sukujuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pandemia voitettava. Koronarokotus ei ole ihan mikä tahansa rokotus, vaan tälläå hetkellä meidän ainoa tie ulos näistä sulkutiloista ja lupaus paluusta normaaliin. Siki ihmiset kyselevät, ilmoittavat, ottavat selfieitä rokotuspisteillä. Me tehdään tässä yhdessä jotain hyvää yhteisen hyvän vuoksi ottamalla rokotteet omalla vuorollamme.
Elämme historiallist aikaa vakavan maailmanlaajuisen kriisin keskellä, jonk aiheutti virus. Johon on nyt rokotteita. Täytyy olla aika pönttöpää jos vertaa koronarokotetta alapään tikkeihin tai muuhun sellaiseen.
Ei ole valunut propaganda hukkaan!
No itse asiassa kukaan ei ole koskaan kysynyt minulta - jokainen minut tunteva, joka välittäisi kysyä, tietää että olen perusterve enkä siis rokotteen tarpeessa.
Jos kysyttäisiin, olisin huvittunut siitä, kuinka joku voi olla vieläkin niin ulkona maailman tilanteesta.
Ei ole mitään pandemiaa.
Meillä oli valju kausiflunssa. Jo pari talvikautta menntyt helposti.
kysyjä voi myös olla neuroottinen.
"Varsinaisen persuluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä persuluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa persuluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan persuluuloa.
Persuluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."
Ei tulisi mieleen kysyä, toki itse voi kertoa, jos on rokotuksen ottanut/ saanut rokotteen.
Henkilö miettii, voiko olla seurassani aiheuttamatta riskiä muille, tai haluaa moralisoida ja etsiä sormella osoiteltavia "syntisiä". Sävystä huomaa; jos se on ystävällinen tai varovainen, niin benevolentti tyyppi, jos taas tyyppi on aina etsimässä vikoja muista tai kyselee asiaa äkäisesti, niin malevolentti.
Eipä nuo papatkaan ole mitään tabuna. Saati sitten yksi rokote
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rokotteista saa puhua ja kysyä. Ei mikään vaiettava tabu.
Ethän sinä kysele kenenkään sairaskertomusta tai muita lailla suojattuna terveystietoja. Miksi ihmeessä kuvittelet että voit kysellä rokotteesta?
Hahahahahhaha. Siis todellakin tutuilta kysellään juuri kaikki sairauksiin liittyvä, eihän ihmiset välillä muusta puhukaan. Miten olet noin takakireä?
No en lähtisi moisia asioita keskenään vertaamaan. Mua ei kiinnosta pätkääkään toisten maidot ja tikit mutta rokotusasiat koskee kaikkia. Vain ääliö jättää ottamatta ilmaisen saatavilla olevan rokotteen.