Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fritsut vanhemmalla naisella

Vierailija
06.06.2021 |

Mitä ajattelette, jos havaitsette fritsuja vaikkapa 50-60 naisella? Pitäisikö ikääntyneiden peittää fritsunsa vai voiko kulkea vapautuneesti pikku jäljet kaulassa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on asiansa

Vierailija
2/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultavasti tulossa mun luontani.

T. Nuori imuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, joka suree kadotettua nuoruuttaan eikä ole muutenkaan kovin fiksu.

Itse en tykännyt moisesta nuorenakaan ja onneksi myös poikakaverini oli niin fiksu, ettei tuntenut tarvetta ”merkata” minua.

Vierailija
4/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykännyt moisesta nuorenakaan ja onneksi myös poikakaverini oli niin fiksu, ettei tuntenut tarvetta ”merkata” minua.

No eihän niitä fritsuja itse kukaan itselleen tee - mitä tekemistä asialla on kadotetun nuoruuden tai fiksuuden kanssa? Aina ei ehdi estää, jos mies kiihkoissaan vahingossa niitä tuottaa.

Vierailija
5/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkinaruun kävellyt, imurilla tehty tai liian kontrolloiva mieskumppani. Tai plastiikkakirurgi.

Vierailija
6/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko fritsut aikuiselle ihmiselle vielä merkkaamista? Luulin et niin ajattelevat vain teinit.

Oikeassa tilanteessa kaulan imeminen tuntuu taivaalliselta! Ainakin mulla.

Mä tosin en anna tehdä niitä sitä huolimatta kuin tyyliin lomalla 😂, koska työskentelen alalla minne ei ole suotavaa mennä fritsut kaulassa enkä edes ole huivi-ihmisiä.

Fritsut siis tuottavat nautintoa ja toisaalta taas nolottavat ja hävettävät näin keski-ikäisenä.

Vierailija
7/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä yleensä synny yleensä ihan spontaanisti, yhdessä touhutessa? En ole koskaan ajatellut, että siinä ”merkataan” toinen jotenkin.

Vierailija
8/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti kyllä kulkea pari vuotta sitten, kun miesystävä imaisi mulle rakastellessa fritsun kaulaan. Niin ja olin jo silloin 50+

Vierailija
9/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetti kyllä kulkea pari vuotta sitten, kun miesystävä imaisi mulle rakastellessa fritsun kaulaan. Niin ja olin jo silloin 50+

Juu, täälläkin yritetään kovasti hiuksilla peitellä…onneksi olen lomalla juuri nyt 😅

N50+

Vierailija
10/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sika noloo. Mä suutun jos joku yrittää mulle tehdä.

Vierailija
11/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jollain tavalla noloa näin vajaa nelikymppiselläkin. Joskus mun vakipano kiihkoissaan imaissut ja minulle tulee herkästi jäljet. Ekan kerran jälkeen vähän itsekin säikähti. 😃

Vierailija
12/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miehellä. Yhtä outoa. Kumma, että tuon ikäinen nainen mainitaan aina.

Vierailija
13/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miehellä. Yhtä outoa. Kumma, että tuon ikäinen nainen mainitaan aina.

Naisilla on usein tasavärisempi kaulan iho kuin (vanhemmilla) miehillä, joten näkyy herkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi