Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50- kymppisenä muistelen abivuoden kuumia öitä

Vierailija
06.06.2021 |

En olis uskonut. Eilen skoolattiin nuorille ylioppilaille, omat ylppärit vielä hyvässä muistissa. Varsinkin abiristeily ja abivuoden pojat. Nähtiin kirjastoissa, iltaisin kahviloissa ja viikonloppuisin ties missä; jonkun kotibileissä, landella tai baareissa. Vieläkin muistan jotkut kuumat yöt. Edelleen fb vakoilen näiden elämää ja mietin että niillä on varmasti hyvä seksielämä. Olen itse ollut naimisissa 20-vuotta, seksielämä hiipunut.. Nämä muutamat hottikset on eronneet ja löytäneet uudet naiset. It makes me wonder...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Onneksi en itse ole samassa jamassa. Nimimerkillä 20 vuotta naimisissa ja edelleen kuumia öitä. Ei tarvii käyttää elämäänsä pelkkään muisteluun.

Vierailija
2/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle ole tapahtunut mitään 30 vuoteen? 

16 v naimisissa, kuumat yöt jatkuvat, abivuosi täysin unohtunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin mahtanut olla kuumat yöt jos vielä 500 vuotta myöhemmin muistaa ne

Vierailija
4/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ne abivuoden kuumat yöt... olin töissä vanhainkodissa viikonloppuisin ja yleensä öisin, koska nuorena sitä jaksaa. Etenkin kesällä oli todella kuuma! Ilmastointi pois päältä, koska kyseessä kunnan omistama rakennus.

Vierailija
5/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? 🙄

Vierailija
6/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkin mahtanut olla kuumat yöt jos vielä 500 vuotta myöhemmin muistaa ne

Joo, samaa olin tulossa sanomaan, 50-kymppinen on siis 500-vuotias :)

Mutta itse aloitukseen: On mullakin tapana joskus muistella nuoruutta, mutta on mulle senkin jälkeen kivoja asioita tapahtunut. Toki nuorempana tapahtui enemmän kuin nyt nelikymppisenä keski-ikäisenä.

Vierailija
7/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500.luvulla varmasti oli kuumia öitä. Ja päiviä. Ja sotia.

Vierailija
9/9 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kymppinen, 20-vuotta

On kuumat yöt olleet vaan mielessä abivuotena, kun kirjoitustaito on tuota luokkaa.

Ja aika säälittävää, että joku vakoilee facessa vanhojen luokkalaisten tekemisiä. Hanki elämällesi tarkoitus, niin ei tarvitse toisten seksielämällä hekumoida. 

Minä en edes muista vanhojen luokkatovereiden nimiä, enkä todellakaan ole heidän Fb-kaveri. Enkä varmaan tunnistaisi, jos tulisivat kadulla vastaan. Olen rakentanut itselleni muunlaisen elämän, enkä ole jämähtänyt 30 vuoden takaisiin muistoihin. Suosittelen aloittajallekin.