Perheellämme EI OLE VARAA savukalaan
Kyllä olisi niin mukavaa ottaa vilpoinen savukalapala suuhun kuumana kesäpäivänä. Mutta mistäs perheemme sellaista saisi? Ei ole rahaa, katsos. Mitä teet asialle? Muistat kai Martin Luther Kingin sanat: suurimman rikoksen tekee toisaalle katsojat. Oletko sinä tällainen liero?
Kommentit (43)
Ongi ongi ongi! Savusta sitten itse. Taas.
Savusta itse ja voit vaikka itse kalastaakin kalan.
Mutta koko lohia saa tarjouksesta 7-8€ kg. Ja kaupan savukalat eivät ole savustettuja, vaan nesteellä tehty, en osta.
tee savustuspönttö ja ongi kalat järvestä tai merestä.
Plaaplaa.. Tein juuri lämminsavulohisalaattia 😋
Kaikilla liitin asiakkailla on ;-)
Koita ensihätään savuaromia. Laitoin sitä tunaan, tuli aika hyvä.
Savu on edullista. Kasvata leppä tai osta leppähalkoja ja ala vuolla. Saat kokoelämäsi leppäpurut hetkessä tehtyä.
Oletko yrittänyt manifestoida savukalaa elämääsi? Yritä visualisoida ja kokea, että sinulla on savukalaa ja universumin vetovoiman lait vetävät savukalaa puoleesi.
Unohdit lasten itkuntuhruiset silmät
Tee uunissa tomaattisilakoita. Ovat hyviä myös kylmänä vaikka leivän päällä.
Ei minullakaan ole rahaa ostaa savukalaa. Jos on tarjouksessa ja on tulossa vieraita, saatan ostaa pienen savusiian.
Lohi on aina liian kallista. Eläkeläinen 70 v. joka ei ole koskaan saanut savukalaa kuin lapsena maalla, kun isoisä kalasti ja savusti. Savustetut muikut, ikimuistoisia!
Osta savusilakkaa, lohi on yliarvostettua.
Ei ollut aloituksessa nyt tunnetta kun lasten itkuntuhruiset silmät puuttuivat.
Savukala on parasta lämpimänä!
Kaupan tiskistä ostettu kylmä on vanhaa ja mautonta.
No sitten ette sitä osta. Ketä kiinnostaa rahattomien narinat
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut aloituksessa nyt tunnetta kun lasten itkuntuhruiset silmät puuttuivat.
Eikä suu napsannut.
Moi, savukalahullu. Savukala ei ole ihmisoikeus. Minäki keskituloinenkin ostan sitä vain 60 prosentin alennuksella ilta-alesta.
Oi, savukalahullu pitkästä aikaa, hali ja pus pus <3
Miksi juuri savukalaa? Paljonko se maksaa?