Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmästymystynyt. Pollarit eivät ole erityisen kiinnostuneita minusta ja automobiilistani

Vierailija
06.06.2021 |

Ajelin useamman kerran alueen poliisitalon ohi pakon edessä (työn takia) ja pollareita tietysti oli siinä koko ajan joko tulossa tai menossa. Tarvitsin google mapsin apua, mutta Helsinkihän on sellainen s a a t a n a, että ei siellä ole paikkoja mihin pysähtyä turvallisesti puhelinta katsomaan. Menin osittain jalkakäytävälle automobiilillani, koska ratikka tulla kolisteli pian takaa enkä mielinyt jäädä sen alle, mutten mielinyt myöskään ajella summamutikassa sinne sun tänne tietämättä minne edes menen.

Pollari katseli hieman automobiiliini päin, mutta ei tullut sanomaan mitään. Ratikan jälkeen jatkoin matkaa eikä mitään tapahtunut. Olen myös ajellut kesällä nastarenkailla, pollarit suoraan takanani. Eivät sanoneet mitään. Niin nastarenkaista kuuluu se ääni, sen takia olisivat voineet hyvin pysäyttää, mikäli heillä oli ikkuna auki ja kuulivat rapinan. Mutta joko eivät kuulleet tai eivät välittäneet.

Jos lähistöllä ei näy autoja, saatan kyllä tehdä laittomiakin ratkaisuja välillä XDD esim. Jos mapsin pas.ka antaa neuvoja liian myöhään, saatan peruuttaa vähän ja mennä sulkuviivan yli risteysalueella oikealle kaistalle XDDD en jää kiinni näistä, koska katson tarkasti ettei kukaan näe. XDDDD

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jäi aloitukseen tuo sana 'alueen.' siis poliisitalon ohi. Pasilassa.

Vierailija
2/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut juttua, että pollarit kiinnostuvat erityisesti sellaisista vanhoista autonrämistä ja tuunatuista vehkeistä. Minulla on ihan asiallinen, iso auto eikä ole mitään tuunauksia. Ehken vain vaikuta mitenkään epämääräiseltä, vaikka ajelenkin välillä hieman omilla säännöillä, jos en jää kiinni XDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit väärän paikan. 220km/h Mannerheimintie päästä päähän . Oopperan kohdalla viimeistään saat prätkäpoliisin tappituntuntumaan.

Vierailija
4/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jätäpä verot maksamatta siitä koslasta, niin niitä rupeaa kiinnostamaan.

Vierailija
5/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polliisit on kohteliaita stadissa. Lieneekö kaikki Savosta muuttaneita. Ajelin satamassa matkailu-autolla yksisuuntaista vastakarvaan vanhan navin ohjeilla. Yritin u käännöstä mutta ei tullut tilaa ennen kun ajoi maija auto ja huomasi tilanteen. Pysäytti liikenteen kokonaan, tein u käännöksen ja morjestettiin toisillemme.

Eivät tulleet kyselemään mitään.

Vierailija
6/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsit väärän paikan. 220km/h Mannerheimintie päästä päähän . Oopperan kohdalla viimeistään saat prätkäpoliisin tappituntuntumaan.

No ei tarvitse kaahailla rikkoakseen lakia. Ei tuo minun jalkakäytävähengailu ollut mitenkään kovin suositeltavaa, mutta ei pollaria kiinnostanut.

Vierailija
7/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polliisit on kohteliaita stadissa. Lieneekö kaikki Savosta muuttaneita. Ajelin satamassa matkailu-autolla yksisuuntaista vastakarvaan vanhan navin ohjeilla. Yritin u käännöstä mutta ei tullut tilaa ennen kun ajoi maija auto ja huomasi tilanteen. Pysäytti liikenteen kokonaan, tein u käännöksen ja morjestettiin toisillemme.

Eivät tulleet kyselemään mitään.

XDDDDD Minä päädyin yksisuuntaiselle vastakarvaan. Minun tulosuunnassani ei ollut mitään merkkiä siitä. Edelleenkään en ymmärrä mitä tapahtui. Mistä olisin voinut tietää. En ole mielestäni ikinä ajanut esim. kiellettyyn ajosuuntaan. Toki Helsingissä on niin s a a t a n a l l i s e n monimutkainen liikenne, että mene ja tiedä jos vaikka meninkin kiellettyyn ajosuuntaan. Mutta edelleen uskon, että en mennyt.

Vierailija
8/8 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän liikennemerkkejä myös pöllitään ja kaadetaan. Että ei se väärin ajaminen ole aina automaattisesti kuskin vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän