Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 5-kymppisenä on jatkuvia vaihtuvia kiputiloja pitkin kroppaa?

Vierailija
06.06.2021 |

Esim. ranteissa, sormissa, selässä jne? Vai voiko kyse olla jostakin sairaudesta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia jos olet läski.

Vierailija
2/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen samaa tosin vasta kuuskymppisenä. Koko ikäni olen kuullut kuinka vanhemmat ihmiset valittavat kipujaan, mutta sen tajuaa vasta kun itse kokee. Olen lykännyt lääkäriin menoa koronankin takia. Luulen, että vastaus on kehotus harrastaa enemmän liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla ei ole mitään kipuja tai sairauksia. Joku pikku somaattinen kollapsi silloin tällöin, mutta ne ei satu. Kolme-neljäkymppisenä oli noita ongelmia, enemmän kuitenkin mentaalitasolla.

Vierailija
4/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Voisiko johtua matala-asteisesta tulehduksesta?

Vierailija
5/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja ruokavalio pitää tarkistaa ennen kuin epäilee muuta.

Vierailija
6/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ihmiskunnan ongelmat (psyykkiset ja fyysiset) johtuvat jostain viruksista. Mutta voi mennä vielä sata vuotta ennen kuin tästä saadaan selvää.

Vierailija
7/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu vaihdevuosista, hormonit heittelee miten sattuu, minulla ainakin. Yöunet eivät ole enää niin hyvä kuin aikaisemmin, vaihdevuosiin kuuluu kehon erilaisia tuntemuksia, niitä nyt vain kuuluu tähän ikäkauteen. Itse kävelen päivittäin 1 h - 1,5 h. Suosin terveellisiä ruokia, syön paljon C-vitamiinia hedelmistä päivittäin ja muutenkin syön terveellisesti, silti kehossani on erilaisia tuntemuksia ja kiputilojakin välillä, pakko vaan yrittää elää näiden kanssa. Minulla lähinnä on ollut niska-hartiaongelmia ja päänsärkyjä tästä johtuen.

Vierailija
8/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkuvat kivut ole normaalia missään iässä. Mä olen 54, eikä mitään vaivoja eikä kipuja, olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
9/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Olen 54, ja jos johonkin sattuu, olen joko loukannut sen, tai laiminlyönyt säännöllisen kuntoilun.

Vierailija
10/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 vuotias ja minulla ei ole ollut koskaan mitään kipuja. Kunto ja terveys ovat hyvät.

Vierailija
11/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski 53 vee. Vielä ei ole tähän ikään mitään kipuja eikä kolotuksia kropassa. Rasva pitää notkeana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi