Näkyykö sinulla pohjelihakset, kun seisot varpaillasi?
Kommentit (20)
Joo. Mulla on vaan aika paksut pohkeet, mutta lihasta siis enimmäkseen ovat.
Joo. Vanhana pyöräilijänä noista ei pääse näköjään ikinä eroon.
Näkyy tietenkin, miten voi olla näkymättä?
Näkyy. En edes harrasta mitään, mutta teen seisomatyötä 8 h päivässä.
Näkyy, vaikka minulla on kymmeniä kiloja ylipainoa. Liikun paljon, ja painavaa kehoa liikuttaessa jalat vahvistuvat.
Näin hoikassa jätkässä näkyy kaikki lihakset missä tahansa asennossa. Tai no piilolihakset tai jotain. Eikä sillä totta puhuen ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy tietenkin, miten voi olla näkymättä?
Kaikilla ei ole yhtä vahvat lihakset pohkeissa. Eiväthän ne silloin näe. Eihän kaikilla miehilläkään ole yhtä isoja hauiksiakaan vaikka kuinka jännittäisivät. Tässä esimerkki lihaksettomista pohkeista: https://cdn.w600.comps.canstockphoto.com/female-legs-in-heels-stock-pho…
Näkyy ilman varpailla seisomistakin. Kiitos salilla käymisen ja pyöräilyn. Inhaa kun varsinkin miehet kommentoi usein.
Näkyväthän ne. Harrastan juoksemista.
Valkoiset urheilusukat naisen rotevien pohkeiden päällä, voiko olla mitään kaunimpaa kuin rullata ne nilkkoihin ja melko varmasti voi-sin jopa voidella ne voilla ja suudella rasvaisella suullani kunnes tukkeutuneiden verisuonieni rasittama sydän sanoo riksrakspoks. Taivaanportilla sitten pyh-äh pietari kysyisi, kadutko mitään johon voisi vastata, että olisihan se ollut mukava ehtiä korkeammaltakin nuolaista. Sen pituinen se. ramen
Mulla ei näy. Ja haluaisin että näkyisi. Mulla on sellaiset tikkujalat ja vaikea saada lihasta. Pituus 175 cm.
Näkyy vaikka en haluaisi. Lyhyet sääret ja isot pohkeet, sellainen 90 asteen kulma lihaksen ja säären välissä. Ei kovin naisellista.
harvalla naisella näkyy ,kyllä siinä on aina läskiä päällä.
Jänteet,verisuonet ,lihaksen rajat pitää näkyä.
En muista nähneeni kellään naisella edes pullottavia verisuonia pohkeissa. Kyllä siellä on muuta kuin lihasta päällä.
.