Syke kausi 10
Sykkeen 10. kauden ketju. Kausi alkoi eilen 4.6. Ruutu+:ssa.
Kommentit (1092)
Reimannia eikä Luusuanniemiä pysty vakuuttumaan lääkäreiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksiikö kukaan syytä, miksi Kai Vaineen näköisen miehen tarvitsisi hankkia seuralainen palvelun kautta rahalla?
Ei kai se ole vain ulkonäöstä kiinni? Syitä seuran hankkimiselle voi olla monia. Saa nähä.
Luettelisitko muutaman tällaisen syyn? Parisuhdetta tuskin on lähtenyt noista palveluista hakemaan, ja gold diggereitä löytyisi muutenkin, eli sellaisia, joita voisi lahjoa ja joiden kanssa mennään sänkyyn. Tätähän jo Ainolle väläyttelikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan millään yllä Ylen kausien tasolle.
Turha siihenkään on aina verrata. Mulle katsojana ne Ylen kaudet oli myös uuden sarjan viehätystä. Sit kun sarja siirtyi Neloselle, meni vähän aikaa kun pääsi uuden muodon ja hahmojen kyytiin, mutta hyvin tää vetää nykyään ja joskus kun näkee niitä vanhoja Syke-jaksoja, ne tuntuu oikeestaan aika hitailta ja alleviivaavilta. Mut onneksi on Syke! Mulle käy kaikki kaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksiikö kukaan syytä, miksi Kai Vaineen näköisen miehen tarvitsisi hankkia seuralainen palvelun kautta rahalla?
Ei kai se ole vain ulkonäöstä kiinni? Syitä seuran hankkimiselle voi olla monia. Saa nähä.
Luettelisitko muutaman tällaisen syyn? Parisuhdetta tuskin on lähtenyt noista palveluista hakemaan, ja gold diggereitä löytyisi muutenkin, eli sellaisia, joita voisi lahjoa ja joiden kanssa mennään sänkyyn. Tätähän jo Ainolle väläyttelikin.
Voihan sillä ollu joku perverssio tai jos se tykkää tuollaisesta vallasta tai haluaa että sillä on vakituinen sokerityttö.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan millään yllä Ylen kausien tasolle.
Ootko katsonut myös uusimmat kaudet? Itselläkin oli ajatus, että ne alkuperäiset kaudet oli parempia, mutta ehkä aika oli vaan kullannut muistot. Katsoin vasta kaikki kaudet putkeen ja mun mielestä pari edellistä kautta on parempia kuin Ylen kaudet.
Tietenkään hahmojen siirtyminen kahdesta erillisestä sarjasta toiseen ei juurikaan ole mahdollista, mutta siltikin olisi ollut kiinnostavampaa, jos Nicke L olisi voinut näytellä sitä samaa lastenlääkäri ja kirurgi Jukkaa, jota näytteli aikoinaan Ihmeidentekijöissä ja Parhaissa vuosissa. Tämä Jukka oli hahmona kiinnostavampi, vaikka olikin pahimman luokan naistennaurattaja ja kohteli huonosti mm. ylilääkärin salalapsi Sirkkaa.
Mä oon vähän väsähtänyt tähän vuosikausia jatkuneeseen "Ylen kaudet "-nostalgiaan. Yle itse lopetti sarjan, joten jos ja kun Nelonen halusi jatkaa suosittua sarjaa kaupallisella kanavalla ja omilla ehdoillaan, niin hyvä niin. Mulle ainakin kelpaa. Ne, jotka eivät halua uusia kausia katsoa, voivat aina kaivaa Areenasta ne 1-4.kautta ja katsella sit vaan niitä ees sun taas ja lillua sarjan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Marjut on kyl hauska!
Niin on! Jotain on varmasti vielä myös tulossa Marjutiin liittyen, kun on niin vahvasti ollut esillä mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjut on kyl hauska!
Niin on! Jotain on varmasti vielä myös tulossa Marjutiin liittyen, kun on niin vahvasti ollut esillä mainoksissa.
Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän väsähtänyt tähän vuosikausia jatkuneeseen "Ylen kaudet "-nostalgiaan. Yle itse lopetti sarjan, joten jos ja kun Nelonen halusi jatkaa suosittua sarjaa kaupallisella kanavalla ja omilla ehdoillaan, niin hyvä niin. Mulle ainakin kelpaa. Ne, jotka eivät halua uusia kausia katsoa, voivat aina kaivaa Areenasta ne 1-4.kautta ja katsella sit vaan niitä ees sun taas ja lillua sarjan alussa.
Nelonen Mafiasta päivää.
Nelosella on kieltämättä kyky muuttaa paskaksi kaikki, mihin koskee.
Ihana sarja! Älkää kitiskö Nelosesta, uskaltakaa katsoa, voitte yllättyä.
Miksi sarjassa ei koskaan sanottu suoraan, että Holopaisella on asperger, eikä asiaa siis käsitelty? Toisaalta kyllähän jokainen tajusi sanomattakin näin olevan. Tämä on silti sarjan suurimpia epäkohtia. Myös Leevin homouden käsittelyyn ottamisessa kesti kauan, mutta kyllähän tämänkin asian varmasti suurin osa tajusi jo kauan ennen asian käsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sarjassa ei koskaan sanottu suoraan, että Holopaisella on asperger, eikä asiaa siis käsitelty? Toisaalta kyllähän jokainen tajusi sanomattakin näin olevan. Tämä on silti sarjan suurimpia epäkohtia. Myös Leevin homouden käsittelyyn ottamisessa kesti kauan, mutta kyllähän tämänkin asian varmasti suurin osa tajusi jo kauan ennen asian käsittelyä.
Olisiko voinut tulla nykyään jopa ableismi-syytöksiä tekijöitä kohtaan, jos asperger olisi tuotu esiin? Että annetaan liian yksipuolinen kuva as-henkilöistä?
Huomenna taas Ruudussa uusi jakso! Tulee näköjään nyt sekä torstaina että perjantaina uudet jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei halua laittaa aikaa ja vaivaa hurmaamiseen, haluaa että on helppo ja varma seuralainen? Tai se nauttii jostain valtapelistä tai "kielletystä" suhteesta? Tai sen mielestä kaikki naiset on vain rahanhimoisia ja saman tien voi järjestää asian näin läpinäkyvästi? Voihan noita syitä keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö, että kukaan nykyistä sarjaa kritisoivista ei oikeasti katsoisi sitä? Kyllä täällä ainakin on katsottu ja tehty sen perusteella arviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö, että kukaan nykyistä sarjaa kritisoivista ei oikeasti katsoisi sitä? Kyllä täällä ainakin on katsottu ja tehty sen perusteella arviot.
Ok, varmaan sun sit kantsii kaivaa Areenasta ne 1.-4.kaudet, jos haluat Sykettä vielä katsella. Suotta kärsiä Nelosen jaksojen ääressä.
No eipä kauan kestänyt Valkjärven ohjaajuus :D Alkaako sieltä pilkistellä inhimillisiä piirteitä?
Sykkeellä on tietenkin isompi budjetti joka osa-alueella. Kyse ei ole päivittäissarjasta, joten senkin puolesta turhaa verrata.