Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vanhemmalla lapsella ollut jo ajokortti kun pienemmät olleet vielä alle

Vierailija
05.06.2021 |

10 vuotiaita, oletteko antaneet missä vaiheessa pienempien kulkea isomman kyydissä autossa? Tuli toisesta ketjusta mieleen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja siskollani on 17 vuotta ikäeroa (sama ikäero kuin äidilläni ja minulla). Kun sain ajokortin, kuljetin siskoani aina tarvittaessa - sisko kulki hyvin paljon minun ja poikaystäväni mukana, esimerkiksi kävimme ruokakaupassa, käytin neuvolassa jne. Sisko myös satunnaisesti yöpyi kanssani opiskelijakämpässä kun vanhempani olivat pidemmillä reissuilla. Opiskelin isommassa kaupungissa ja sinne matkattiin junalla, koska sisko tykkäsi junamatkustuksesta.

Kun siskoni sai ajokortin, oli minulla jo lapsia. Hän sekä toimi lastenhoitajanamme kesäisin, kun päiväkoti oli suljettuna, ja myös kuljetti lapsiamme edestakaisin milloin mihinkin, kaverisynttäreille jne.

Kun vanhin lapseni sai mopoautokortin (ja mopoauton), niin hän haki koulun jälkeen nuorimman päiväkodista ja toi kotiin. Helpotti aivan hillittömästi, kun ei tarvinnut vahtia kelloa että ehtiikö nuorimmaista hakemaan ajoissa.

Ehkä tuo on kaupungissa eri asia, mutta maalla tuo vaan ihan hirveästi helpottaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi