Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mut Suomen joukkue saa levätä vähemmän aikaa (MM-jääkiekko)
05.06.2021 |
Jos ajatellaan, että Kanada voittaa kohta USA:ta vastaan ja Suomi myöhemmin illalla Saksaa vastaan, ja huomenna loppuottelussa on Suomi ja Kanada, niin Suomi on saanut levätä monta tuntia vähemmän kuin Kanada.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja Suomi oli levännyt Tsekkiä enemmän ennen neljännes-finaalia. Kun ei pelata samaan aikaan ymmärrettävistä syistä, niin joku lepää aina hiukan enemmän.