Parasta tänään elämässäsi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se etttä ees jotaiin duunia. Ajatttele 20 vuotta pienessä muutaman neliön huoneeessa aieemin aivot lamaaantuneeena.
Eii ole kauhean inhimilllistä hommaaa voin kertoa istuaaa kököttäää.
Mullla on sellainen olo että jos katson elämää taaaksepäin niin etten olisi elänyt päivääkäään koskaan. Vasta 30 ensimmäisessä kuntouttavassa työpaikassa sain rohkaistua että nostin päätä lattiasta ja huomasin etttä kaikilla asioilla ja ilmiöillä on om a systeeemii miten ne toimivat. Opiskeleminen aina ollut sellaista ette oma itsevarmuus ole riiittänyt sisäistämään mitään joten kaikki ollut "hauli on kala" pänttäääämistä kun ei ole rohjennut ajatella itse.
Historiaasta sain kymppejä kooska opettelin kaiikki ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se etttä ees jotaiin duunia. Ajatttele 20 vuotta pienessä muutaman neliön huoneeessa aieemin aivot lamaaantuneeena.
Eii ole kauhean inhimilllistä hommaaa voin kertoa istuaaa kököttäää.
Mullla on sellainen olo että jos katson elämää taaaksepäin niin etten olisi elänyt päivääkäään koskaan. Vasta 30 ensimmäisessä kuntouttavassa työpaikassa sain rohkaistua että nostin päätä lattiasta ja huomasin etttä kaikilla asioilla ja ilmiöillä on om a systeeemii miten ne toimivat. Opiskeleminen aina ollut sellaista ette oma itsevarmuus ole riiittänyt sisäistämään mitään joten kaikki ollut "hauli on kala" pänttäääämistä kun ei ole rohjennut ajatella itse.
EN ole koskaaanpääässyt oivaltamaan mitäään koska olen vaipunut mielummin aina pimeyteeen.
Ilmastointilaite, paksut verhot ikkunoissa & viileä asunto!
Heräsin just monen tunnin päikkäreiltä. Mulla on univajetta, nukun aivan liian vähän
Kauniit tyttäreni jotka toivat kotiin silmät loistaen hyvät todistukset.
Ensimmäistä kertaa noin viiteen vuoteen, elämässä näkyy vähän toivoa. Kuusi vuotta olen rämpinyt pimeässä ja ilman toivoa, mutta nyt asiat alkaa lutviutua. Tänään nautin auringosta, olen itselleni armollisempi, käyn pesettämässä auton ja lähden kauppaan ostamaan itselleni ja tytölle jotain kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit tyttäreni jotka toivat kotiin silmät loistaen hyvät todistukset.
Koulu on nykyään niin helppoa, että ei vaadi ihmeitä saada hyvä todistus. Mutta kiva jos ovat kauniita kuitenkin, äiti tykkää.
Olen opettaja ja nyt alkoi kesäloma. Sain tällä viikolla tietää, että ensi syksynä työt jatkuvat vakiviran muodossa.
Kävin katsomassa lapsenlapsia, 2,5 v ja 1 v ja katsoin paikallistv:stä tallenteen yo-juhlista, joissa lapsellani oli oma tehtävänsä, hän on lukion lehtori.
Gironalla o tänää ottelupäivä. :) Som-hi Girona!