Oletko käynyt treffeillä 'paperilla' täydellisen miehen kanssa, mutta et kuitenkaan kiinnostunut?
Mikä mättäsi?
Itse olen tavannut näitä montakin. Tavatessa ovat olleet vakavia ja juttu ei vaan lähtenyt luistamaan.
Kommentit (26)
Olen, ja olen jopa yrittänyt seurustella paperilla hyvän miehen kanssa, koska kuvittelin että olisi pinnallista torjua hänet vain siksi, etten kokenutkaan häntä ollenkaan puoleensavetäväksi eikä välillämme ollut minkäänlaista "kemiaa". Eihän siitä mitään tullut.
Nettideittailuajan ongelma. Silloin, kun tutustuttiin ensin livenä (esim. baareissa, tansseissa, ystäväporukassa jne) niin tiesi heti, kohtaavatko kemiat ja onko toinen fyysisesti puoleensavetävä. Sen takia en enää koskaan nettideitteihin/Tinderiin menisi, jos sinkuksi jäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep itsekkin olen tapaillut monia miehiä joissa ei sitä ”kipinää” ollut. Yksi oli rikas suomenruotsalainen ja kaikkien kavereitteni mielestä niin hyvännäköinen sekä korkeasti kouluttautunut. Eli paperilla aika täydellinen parempaa poikaystävää ei olisi voinut toivoa, mutta siitä puuttui jotain olennaista juurikin sitä vetovoimaa ja kipinää joista aijemmin kommenteissa puhuttiinkin.
Sitä kun ei saa päättää kehen rakastuu..Jännä, että teidän mielestä paperilla täydellinen tarkoittaa rahaa, koulutusta ja suomenruotsalaisuutta. Minun mielestäni paperilla täydellinen tarkoittaa hyvännäköistä ihmistä, jolla on samanlainen arvomaailma ja samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin itselläni. Eli minulla jo paperilla täydellinen pitää sisällään ajatuksen mahdollisesta yhteensopivuudesta sekä henkisellä että seksuaalisella tasolla. Ja siltikään ei aina livenä synkkaa!
Minäkin ymmärsin, että paperilla täydellinen tarkoittaa juuri minulle sopivaa eli täydellistä. Ei rikasta, komeaa, suomenruotsalaista tms. Esimerkiksi ollessani yh, minulle paperilla täydellinen mies oli suunnilleen saman ikäisten lasten yh eli samassa elämäntilanteessa, huolehtivainen, kotona viihtyvä jne. Sellainen, josta kuvittelin viestittelyn perusteella, että me sopisimme yhteen koska haemme samoja asioita tulevaisuudelta, on samanlainen arvopohja jne. Mutta kun fyysinen puoleensavetävyys puuttui niin ei siitä mitään tullut.
En periaatteessa edes mene treffeille, ellei kohde ole ainakin lähes täydellinen paperilla
Täydellisen etsijät jääkin vanhoiks piioiks. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen etsijät jääkin vanhoiks piioiks. Onneksi.
Ymmärsitkö avauksesta yhtään mitään?
Up