Ka 9,4 4.lk
4.lk pojalla ka 9,4. Onko hyvä vai erinomainen? Lukuaineet 9-10, kuvis ja kä 9, mu 10, li 8.
Kommentit (21)
Siis liikunta 8???
Aika paska..
Kuollee nuorena, joten älä kiinny
Ihan hyvä jos on laiska. Jos taas on hikke niin heikko suoritus. 4. luokalla jos panostaa niin kyllä pitäis kymppejä ropista.
4. luokalla ei vielä anneta keskiarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Oli laskenut itse keskiarvon.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei liene kavereita.
Miksei olisi? On toki.
Hieno on. Muista korostaa, että varsinkin kuudennella ja ysillä kannattaa työskennellä keskiarvon eteen. Välillä saa vaihdellakin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kunnassa ainakin ekat numerot tulevat vasta 5.luokan keväällä. Sitä ennen "tavoitteet saavutettu erinomaisesti", tai "tavoitteet saavutettu..." jne..
Erinomainen on tietenkin, vaikka joillakin onkin parempi. Tuo voi silti olla luokan tai koko luokka-asteen paras tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kunnassa ainakin ekat numerot tulevat vasta 5.luokan keväällä. Sitä ennen "tavoitteet saavutettu erinomaisesti", tai "tavoitteet saavutettu..." jne..
Moni kunta joutui luopumaan tästä, koska se "hyvä"-porukka sitten järkyttyi vitosella tai kutosella, kun hyvä tarkoittikin kasia eikä kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kunta joutui luopumaan tästä, koska se "hyvä"-porukka sitten järkyttyi vitosella tai kutosella, kun hyvä tarkoittikin kasia eikä kymppiä.
Okei, luulin, että joku valtakunnallinen juttu. No meillä saatiin ekat numerot nyt ja siinä kaikkien aineiden ka oli 8,7. Poika ihan tyytyväinen ja me 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, luulin, että joku valtakunnallinen juttu. No meillä saatiin ekat numerot nyt ja siinä kaikkien aineiden ka oli 8,7. Poika ihan tyytyväinen ja me 🙂.
Kunnilla, kouluilla ja opettajillakin on yllättävän suuri päätäntävalta opetuksesta, ja hyvä niin. Valtakunnallisesti tulee vain reunaehdot. Näköjään vasta 8. luokalla pitää antaa numerot, sitä ennen on omat käytännöt.
Liikuntanumero siis kaikkein huonoin. Potki nyt jumankekka se ipanas pihalle pelaamaan pihahöntsää muiden kanssa, muuten se on kohta yhtä plösö, kuin vanhempansa.
Liikunta numero surkea, eli tietokoneen ääressä nyhjöttävä nörtti. Voit jo tässä kohtaa heittää haaveesi isovanhemmuudesta, sinun tenavasi kun ei tule olemaan hääppöisessä kurssissa parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Liikuntanumero siis kaikkein huonoin. Potki nyt jumankekka se ipanas pihalle pelaamaan pihahöntsää muiden kanssa, muuten se on kohta yhtä plösö, kuin vanhempansa.
Sillä liikunnannumerolla ei tee mitään, jos aikoo lukioon. Eikä se numero edes kerro liikunnallisuudesta. Opet jakaa ne numerot mielivaltaisesti.
Minulla oli liikunnasta 6-7 ja kerran jopa 8 ja hyvin olen elämässäni pärjännyt (suurin osa elämästä jo takana päin). Minulla on esim. aina ollut vakituinen työpaikka enkä ole juuri sairaslomilla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan V I T U N T Y H M Ä T ei osaa sitä itse laskea ...............................
Aika huono.