Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhään 14-15 vuotiaasi saa olla tänään kaupungilla

Vierailija
05.06.2021 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vanhemmista jotenkin upeaa, että nuori kököttää kotona viikonloppuillan?

Ehdottomasti olen sitä mieltä, että kavereiden kanssa ulos. Harvoin omat nuoret minnekään on lähdössä. Tänään on. Olivat käyneet päättäjäisten jälkeen porukalla jo pizzalla ja jädellä. Illalla tapaavat. Kaveripiiri varmasti nyt jotenkin hajoaa peruskoulun jälkeen. Toivon, että suhteet säilyy ja tapaavat jatkossa toisiaan vaikka ns bileissä. Kaikki kun kuitenkaan ei ihan ystäviä keskenään ole, mutta kaverina pysyminen tärkeää.

Itse olen melko yksinäinen aikuinen. Nuorena kökötin kotona. Kauheasti ei kivoja nuoruusmuistoja ole.

Vierailija
22/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä ollenkaan kaupungille geegereiden takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15v on lähdössä uimaan kavereiden kanssa rannalle. Tulevat meille yöksi, neljä tyttöä. Tulevat varmaan ysin maissa.

Vierailija
24/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta nuori saa mennä kavereiden kanssa pizzalle, jäätelölle, fribailemaan ym. mukaviin menoihin. Keskustassa notkuminen viikonloppuna yöaikaan ei ole vielä yläkouluikäisille. Sitä kerkeää myöhemminkin.

Vierailija
25/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulee elokuun alkuun mennessä kotiin, niin hyvä on. Täytyy taas ne uudet lenkkarit sun muut reput ostaa ennen koulun alkua 🙄

Vierailija
26/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 23, ei kyllä ole kaupungin keskustassa vaan omassa kaupunginosassa. Pidän yhteyttä säännöllisesti illan aikana.

Vierailija
27/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 14-vuotias ei ole kiinnostunut kaupungilla notkumisesta vaan pyörii tuossa kotipihoissa kavereidensa kanssa ja kaikilla on lisäksi järkevä kotiintuloaika. Yläasteikäisten ei todellakaan pitäisi pyöriä kaupungilla yöaikaan. Sinne ehtii sitten myöhemmin, jos tarvetta on.

Yläasteikäiset ovat vielä reilusti alaikäisiä ja vanhempien pitäisi kantaa vastuunsa siitä missä, mitä tekemässä, keiden kanssa ja mihin aikaan heidän lapsensa kulkevat.

Vierailija
28/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistäkin että tuon ikäiset menevät kaupungille juhlimaan? Minun 14 v on sitten varmaan syrjäytynyt. Kotona kököttää.

Ei meidänkään poika ole lähdössä mihinkään, eikä ole mitenkään syrjäytynyt. Ei kaveritkaan ole menossa.

Vierailija
29/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kunnes joutuu putkaan.

Vierailija
30/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli yö on kotiintuloaika. Yleensä tulee aiemmin, jos kaverit lähtee jo kotiin.

Vierailija
31/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se erehtyi tulemaan kotiin. Laitoin ruokaan nukahtamislääkkeen ja nukahtihan se. Mies vielä varmistaa jesarilla ettei lähde mihinkään

Vierailija
32/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkää oo lähössä. Tuolla huoneessaan lukee kirjaa. Kohta huudan sen syömään päivällistä ja sitten ajoissa nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi