Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taas se aika vuodesta marmattaa todistuksesta
05.06.2021 |
Voiko joku opettaja kertoa miten voi kolmasluokkalaisen todistuksessa olla ”Tyydyttävä” jos on saanut kaikista kokeista kympin?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyseisen aineen opettaja on jo lomilla mutta voiko tuntiaktiivisuuden puute pudottaa numeroa noin paljon? Jouluna tulee ekat numerotodistukset niin voi muutenkin alhainen motivaatio kyseistä oppiainetta kohtaan laskea kun todistuksessa on kutonen.
Alue: Aihe vapaa
Kysyt toki opettajalta, tuntityöskentely vaikuttaa +/- 1 numeron kokeiden keskiarvoon.
-ohis, ei ope