Mikä vaivaa ihmistä, joka kokee perceshortsit asialliseksi pukeutumiseksi juoksuportaisiin?
Siis tällainen tuli sitten nähtyä.... Hirveitähän nuo shortsit on missä vaan, mutta juoksuportaissa tuo oikein korostuu kun se perce tuodaan kirjaimellisesti takana tulevan silmille :x
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti naiivi usko siihen että joku hyypiö ei tunkeudu perskärpäsenä kyttäämään liikuntaa säähän sopivassa vaatetuksessa.
Siellä ne kyttää. Tiedän että näitä on. Yksi äijä kyttäs parvekkeelta ja pihan pusikoista jos joku meni ottamaan aurinkoa. Sellainen ällötysäijä.
Ei siellä kukaan kiekkostara kyttää vaan joku ällötys. Eli joku pervous on esitellä psettä näille tyypeille.
Nykyajan akkojen elämän ainoa periaate näyttää olevan ”JoKaiNeN sAa PuKeuTUa IhAn NiIn kUiN hALUaA😩😩😩”
🤦🏻♂️
Enemmän sulla näyttäisi olevan ongelmia kun häiriinnyt muiden pukeutumisesta ja jaksat sitä vielä kauhistella vauvapalstalla. Tiesitkö ettei sun ole mikään pakko tuijottaa muita ihmisiä? Käännä katse pois ja keskity omiin asioihin niin kyllä se sunkin mieli vielä paranee.
5/5
Välittääkö palstan mammat yhtään mistään säädyllisestä ja siististä? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tiiraat toisten prceitä? Asiallinen väli toisiin kuntoilijoihin ja katse portaisiin.
Niitähän ne haluavat että katsellaan. Joku pervous esitellä prsettä? Kohta varmaan esitellä. Klitorista.
Trikoissa näkyvät kamelinvarpaat ovat jo sitä.
Jotenkin luulisin, että siellä portaissa kannattaisi enemmänkin katsoa mihin astuu kuin sitä edellä kulkevaa /settä.
Kyllä se ilman paitaa heiluva keski-ikäisen suomiukon kaljapötsi on pahempi näky.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan akkojen elämän ainoa periaate näyttää olevan ”JoKaiNeN sAa PuKeuTUa IhAn NiIn kUiN hALUaA😩😩😩”
🤦🏻♂️
Niinhän ne saakin, vai oletko eri mieltä asiasta?
Jos olet, kiinnostaisi kuunnella perustelut miksi ihmisten, etenkin naisten pukeutuminen tulisi olla jollain tavalla säädeltyä.
Ei naisten oikeutta pukeutua miten tahtoo voi ottaa pois mielensäpahoittajien
ja pervo-penojen takia. Seksuaalinen häirintä kun on laitonta, "perseshortseihin" pukeutuminen ei.
Suurempi ongelma on se että ne perseshortsien käyttäjät avautuu siitä kun tuntevat olonsa objektiksi.
En mä ainakaan pysty koko ajan itse vaikuttamaan siihen millainen etäisyys kuntoportaissa on toisiin kuntoilijoihin. Joku tulee ohi tai itse saa kiinni hitaamman. Koko aikaa ei myöskään voi katsoa tiukasti vain sitä askelmaa mihin jalan on laittamassa.
Aika älytöntä myöskin käskeä olemaan kiinnittämättä huomioita ympärillä oleviin huomiota kiinnittäviin asioihin. Kyllä mun huomio ainakin kiinnittyy jos jollain on kengän nauhat auki, tulee portaisiin koiran kanssa, käyttää räikeän värisiä vaatteita, jyrää eteenpäin väistämättä muita jne, vaikka keskityn lähinnä omiin asioihin. Samoin voisi paljaana hölskuvät pakarat tai housun kauluksesta vilkkuva per svako pistää silmään, vaikka en olisi niitä sinne mennyt vartavasten katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan pysty koko ajan itse vaikuttamaan siihen millainen etäisyys kuntoportaissa on toisiin kuntoilijoihin. Joku tulee ohi tai itse saa kiinni hitaamman. Koko aikaa ei myöskään voi katsoa tiukasti vain sitä askelmaa mihin jalan on laittamassa.
Aika älytöntä myöskin käskeä olemaan kiinnittämättä huomioita ympärillä oleviin huomiota kiinnittäviin asioihin. Kyllä mun huomio ainakin kiinnittyy jos jollain on kengän nauhat auki, tulee portaisiin koiran kanssa, käyttää räikeän värisiä vaatteita, jyrää eteenpäin väistämättä muita jne, vaikka keskityn lähinnä omiin asioihin. Samoin voisi paljaana hölskuvät pakarat tai housun kauluksesta vilkkuva per svako pistää silmään, vaikka en olisi niitä sinne mennyt vartavasten katselemaan.
Samasta syystä stringit uimahallissa kuntouimariradalla on aika arveluttavat. Ei oikein kiinnostaisi joutua katselemaan sellaista näkyä, kun oikeassa uinnissahan pää on veden alla lähes koko ajan ja ihan pelkkää altaan pohjaa ei kuitenkaan voi tuijottaa.
Jonkinlaisia pervojahan nuo ovat, kuvittelevat että ihmisiä kiinnostaa katsella jonkun pillua ja persettä julkisilla paikoilla. Mt-ongelmaiset kuvittelevat, että samat säännöt pätevät live-elämässä kuin kuvapalveluissa.
Kuka jaksaa juosta portaissa, perse paljaana tai peitettynä. Hyvä jos jaksaisin kerran nousta ne kävellen ylös. Eikö tuota energiaa kannattaisi kuluttaa johonkin hyödylliseen työhön? Vaikka leikkaisi vanhusten ruohoa.
Ettei Ap olisi vähän kateellinen? Veikkaan, että tämä nainen oli nuori ja hyväkroppainen.
Fila, Puma, Nike ja Adidas valmistavat juoksuhameita. Tekisi mieli tehdä kristillinen laupeudentyö ja ostaa sellaiset noille peppusortseissa treenaaville.