Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlien pukukoodi vieraille

Vierailija
05.06.2021 |

Saako olla täyspitkä mekko vieraalla?
https://www.aliexpress.com/item/32872441682.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ylppäreissä saa olla mitä tahansa siistiä ja asiallista.

Vierailija
2/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin olen ajatellut, mutta näin joukon ylioppilaita matkalla koululle ja kaikilla heistä oli lyhyt mekko päällä. Aloin miettimään, että onko tämä nykyajan tyyli...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin olen ajatellut, mutta näin joukon ylioppilaita matkalla koululle ja kaikilla heistä oli lyhyt mekko päällä. Aloin miettimään, että onko tämä nykyajan tyyli...

ap

Nyt on pitkiä ja lyhyitä mekkoja. Kaikki käy. 

Vierailija
4/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Yo-juhlat ovat perhejuhla ja päivätilaisuus johon tullaan vierailuasussa. Se on naisilla lyhyt leninki tai juhlava housupuku. Kangas saa olla melko juhlavaa, samoin kengät ja laukku ja korut juhlavia. Ei kuitenkaan strassia eikä glitteriä vaatteisiin. Mitään liian lyhyitä ja avoimia coctailmekkoja ei pidä laittaa vaan asun tulee olla siisti ja arvokas.

Olen 5-kymppinen nainen ja minulla tulee olemaan Gery Weber -merkkinen hihaton pellavavainen kotelomakko ja samaa kangasta oleva jakku. Äidin lyyra kuuluu myös laittaa jos on oikeus käyttää sitä.

Vierailija
5/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian lyhyttä mekkoa. Sukkahousut naisille!

Vierailija
6/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Outo ajatuskin että tultaisiin paljain säärin. Ja naiset ja miehetkin muistakaa että kenkiä EI riisuta. Ne kuuluvat asuun ja ne pidetään jalassa koko juhlan ajan.

Liian lyhyet ja avonaiset mekot ovat muutenkin no-no ihan kaikenikäisillä.

Vierailija
7/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän mekon kanssa ei tarttis käyttää sukkiksia...

Vierailija
8/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa. Yo-juhlat ovat perhejuhla ja päivätilaisuus johon tullaan vierailuasussa. Se on naisilla lyhyt leninki tai juhlava housupuku. Kangas saa olla melko juhlavaa, samoin kengät ja laukku ja korut juhlavia. Ei kuitenkaan strassia eikä glitteriä vaatteisiin. Mitään liian lyhyitä ja avoimia coctailmekkoja ei pidä laittaa vaan asun tulee olla siisti ja arvokas.

Olen 5-kymppinen nainen ja minulla tulee olemaan Gery Weber -merkkinen hihaton pellavavainen kotelomakko ja samaa kangasta oleva jakku. Äidin lyyra kuuluu myös laittaa jos on oikeus käyttää sitä.

Pellava rypistyy, kierrän kaukaa ko. materiaalin.

Vierailija
9/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Outo ajatuskin että tultaisiin paljain säärin. Ja naiset ja miehetkin muistakaa että kenkiä EI riisuta. Ne kuuluvat asuun ja ne pidetään jalassa koko juhlan ajan.

Liian lyhyet ja avonaiset mekot ovat muutenkin no-no ihan kaikenikäisillä.

Meillä meni aikoinaan parketti pilalle, kun eräs vieraista käveli sisällä piikkikorkoisilla kengillään. Aivan kuin naulalla olisi isketty kuoppia. Koivuparketti ja painava vieras.

Vierailija
10/10 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväjuhliin laitetaan yleensä jotain muuta kuin kokopitkää iltapukutyylistä mekkoa, mutta tavat vaihtelevat. Muutama vuosi sitten ylioppilailla oli järjestään pitkiä mekkoja. Vieraiden pukeutumisen ei saisi varastaa huomiota juhlakalulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme