Huomio te, kenen miehiltä hiipuivat seksihalut raskauden aikana!
Palautuivatko halut synnytyksen jälkeen ja kuinka nopeasti?
Kysyn sen takia, että oma ukkoni sai tunnustettua, että raskaus on saanut hänen halunsa minua kohtaan hiipumaan. Ei kuulemma voi sille mitään, mutta näkee minut enemmän " pyhänä äitininä" kuin seksikkäänä naisena :(
Tiedän että tämä on melko yleistä mutta silti v****taa. Olenko nyt sitten loppuelämäni " meidän mamma" vai tapahtuuko parannus jossain vaiheessa?
Kommentit (5)
mun vaimo pysyi vaimona koko ajan, eikä yhtään hillinnyt
mutta " ongelma" korjaantui pian synnytyksen jälkeen ennalleen..:)
Tämä on nyt kolmas raskaus ja jokaisessa on käynyt niin että oikeastaan samantien kun olen positiivisen testin tehnyt niin miehen halut on kadonnut. Joka kerran kun teen alotteen seksin suuntaan, mies vaan toteaa että säähän oot siunatussa tilassa ja se siitä. Noin kerran kuukaudessa suostuu seksihommiin kun sanon tulevani hulluksi muuten.
Ainakin kahdella aiemmalla kerralla halut ovat palanneet synnytyksen jälkeen takaisin, toivottavasti nytkin.
Mies kyllä sanoi itsekin ettei pysty niin nauttimaan kun vauva on masussa, ei voi kuulemma olla miettimättä sitä.
Olin ihan helisemässä sen kans ku oli tikit vielä ja muutenkaan ei ihan heti itellä tehny mieli.:D nyt onneks tekee molemmilla, vauva 3kk.:)
Itsellä oli halut raskauden aikana korkealla, mies pelkäsi satuttavansa vauvaa jne, synnytyksen jälkeen mies halusi taas kuten ennenkin, mulla taas meni pari kuukautta, ennen kuin itseä alkoi huvittamaan koko touhu. Periaatteessa pystyin siis seksiin melko pian, mutta se ei tuntunut millekään iekä sitä tehnyt mieli.
Miehen palautumisesta ei siis huolta, imettämiset yms ei haitanneet asennetta.