Millainen on rohkaisuryyppy aloittelijalle?
Paljonko tulee juoda ja mitä, jos ei ole ennen juonut? Haluaisin kokea miltä tuntuu olla rohkaistunut. Kysyn tätä tosissani
Kommentit (5)
Kolme annosta kitusiin. Esimerkiksi 1,2 desiä väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Jos heti alusta alkaa käyttää alkoholia muuhun tarpeeseen, etenkin tunne-elämän tarpeeseen, niin ollaan otettu ensimmäinen askel kohti alkoholismia.
Rohkaisuryyppy toimii jos juo tarpeeksi (ja usein se mihin silloin rohkenee ei ole fiksua), ja sitten alkaa ehdollistamaan itseään siihen että rohkaistua voi vain päihteillä.
Kokemusta on.
Olen niin fiksu etten ala alkoholistiksi. Haluaisin vain kokea tämän
terveisin, ap
Jos on pakko kokeilla, niin osta muutama mieto juoma, maks. sikspäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Jos heti alusta alkaa käyttää alkoholia muuhun tarpeeseen, etenkin tunne-elämän tarpeeseen, niin ollaan otettu ensimmäinen askel kohti alkoholismia.
Rohkaisuryyppy toimii jos juo tarpeeksi (ja usein se mihin silloin rohkenee ei ole fiksua), ja sitten alkaa ehdollistamaan itseään siihen että rohkaistua voi vain päihteillä.
Kokemusta on.
Olen niin fiksu etten ala alkoholistiksi. Haluaisin vain kokea tämän
terveisin, ap
Olen kuullut tuon ennenkin. Sen sanoi joka ikinen alkoholisti 😂 onko sinulla tarvetta rohkaisuun vai uskallatko yleensä ihan normaalisti mutta haluat läpällä tietää?
Ei sitä tarvitse rohkaisuksi erityisesti ottaa. Sen kun dokaat ja menet jonnekin vaikka kaverien seuraan. Saatat tehdä jotain typerää. Ei se rohkaisu tunnu miltään, ei sitä humalassa yleensä tajua ellei sitten ole normaalisti tärisevä hermoraunio. Jälkikäteen tajuaa että se mitä piti siinä hetkessä normaalina oli noloa ja tyhmää.
Kokemusta on.