"Voiko" nelikymppinen nainen vielä käyttää nahkaista prätkärotsia?
Käyttäisitkö itse vai jättäisitkö jo nuoremmille?
Kommentit (39)
Totta kai voi käyttää. Minulla ainakin on, kun prätkälläni ajelen. Hyvältä tuntuu ja näyttää. Nahkahousuja en käytä, gevlarfarkuilla mennään.
Nahkatakki ja prätkä kuuluvat yhteen. Varsinkin vanhemmalla iällä.
N53
Nahkainen prätkärotsi kuulostaa nimenomaan nelikymppisen vaatteelta.
Onko nyt kyse moottoripyörävermeestä vai sellaisesta vaatekaupan baikkerista?
Vältän turhia nahka- ja turkisvaatteita kun ennsyö lehmiäkään, mutta maito- ja lihatalouden sivutuotteenahan noita aamuvainaita tulee.
Moottoripyörällä käytän kelistä riippuen Dainesen nahkoja ( paksua lehmännahkaa) tai gorepukua.
Olen joskus kokeillut ja todella voimakas hiki tuli, oli jotenkin sellainen läpäisemätön malli joka ei hengittänyt yhtään.
Siinä piilee kyllä pieni räväkkä täti -vaara.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 40 ja minusta se on 5-kymppisten vaate.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt kyse moottoripyörävermeestä vai sellaisesta vaatekaupan baikkerista?
Vältän turhia nahka- ja turkisvaatteita kun ennsyö lehmiäkään, mutta maito- ja lihatalouden sivutuotteenahan noita aamuvainaita tulee.
Moottoripyörällä käytän kelistä riippuen Dainesen nahkoja ( paksua lehmännahkaa) tai gorepukua.
Ihan mototakista, jossa on suojat. Kylmemmällä kelillä tiksteksiä ja helteellä ajofarkut nahkarotsin kanssa.
Jos moottoripyöräily on tapakulttuuri, eli reissataan pitkiäkin matkoja, on nahkavaatteet jopa välttämättömyys, mutta jos vain kurvaillaan kaupungilla, on se naurettavaa Elvistelyä nahkarotsi päällä. Riippuu aika paljo myös siitä, mikä pyörä on istumalihasten alla. Kaikilla pitkämatkalaisilla on poikkeuksetta nahka-asut ja näyttävät siltä, etteivät Elvistele.
Noin 50-70-vuotiaiden vaate se on ainakin pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 40 ja minusta se on 5-kymppisten vaate.
Ai? No miksi noita vaatekauppojen lyhyitä, prätkärotsityyliisiä (ilman suojia) takkeja sitten näkee myös nuorilla naisilla?
Tottakai voi. Muualla maailmassa naiset eivät edes mieti tällaisia. Ei mikään ihme, että monella suomalaisella naisella vaatetus on tunikoita ja muumivaatteita +40v, kun mitään muuta naisellista, seksikästä, tai tyylikästä ei saisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Muualla maailmassa naiset eivät edes mieti tällaisia. Ei mikään ihme, että monella suomalaisella naisella vaatetus on tunikoita ja muumivaatteita +40v, kun mitään muuta naisellista, seksikästä, tai tyylikästä ei saisi käyttää.
Monet taas juuri tykkää tollasista ja sen takia varmasti käyttävät, ei se tyyli löydy vain siitä että pitäisi olla jotain tiettyä valmistetta.
Tunnen itseni seksikkäämmäksi nahkarotsissa, ja se on yksi syy, miksi käytän nahkarotsia mieluummin. Eli hyvin voi, kunhan se on oikean kokoinen.
En ole nähnyt täälläpäin kovin monellakaan mutta kukin tokin tyylillään.
Ei sovi prätkärotsi tyypille, jonka tarvii kysellä lupia vauvapalstalta. Opettele ensin olemaan.
Ajattelin että käyttötarkoitus ratkaisee mutta nyt täällä onkin vain seksikäs sitä ja tätä kirjoittelua.
Itse vertailen sen mukaan miten hengittää, istuu, kuinka paksua on ja minkä laatuista.
Eikä tarvitse olla vain yhtä sorttia.
Kyllä voi tuhdimpikin nainen laittaa prätkärotsin ylleen, kunhan se ei ole liian pieni. Eikä sen käytölle ole ikärajaa.