Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Voiko" nelikymppinen nainen vielä käyttää nahkaista prätkärotsia?

Vierailija
04.06.2021 |

Käyttäisitkö itse vai jättäisitkö jo nuoremmille?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, jos on semmoinen pieni ja siro tyttömäinen koko ja rakenne. Jos on luokkaa Mira Kasslin, niin ei missään nimessä.

Kyllä voi tuhdimpikin nainen laittaa prätkärotsin ylleen, kunhan se ei ole liian pieni. Eikä sen käytölle ole ikärajaa.

Vierailija
22/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi käyttää. Minulla ainakin on, kun prätkälläni ajelen. Hyvältä tuntuu ja näyttää. Nahkahousuja en käytä, gevlarfarkuilla mennään.

Nahkatakki ja prätkä kuuluvat yhteen. Varsinkin vanhemmalla iällä.

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen prätkärotsi kuulostaa nimenomaan nelikymppisen vaatteelta.

Vierailija
24/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyse moottoripyörävermeestä vai sellaisesta vaatekaupan baikkerista?

Vältän turhia nahka- ja turkisvaatteita kun ennsyö lehmiäkään, mutta maito- ja lihatalouden sivutuotteenahan noita aamuvainaita tulee.

Moottoripyörällä käytän kelistä riippuen Dainesen nahkoja ( paksua lehmännahkaa) tai gorepukua.

Vierailija
26/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokeillut ja todella voimakas hiki tuli, oli jotenkin sellainen läpäisemätön malli joka ei hengittänyt yhtään.

Vierailija
27/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä piilee kyllä pieni räväkkä täti -vaara.

Vierailija
28/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40 ja minusta se on 5-kymppisten vaate.

Vierailija
29/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt kyse moottoripyörävermeestä vai sellaisesta vaatekaupan baikkerista?

Vältän turhia nahka- ja turkisvaatteita kun ennsyö lehmiäkään, mutta maito- ja lihatalouden sivutuotteenahan noita aamuvainaita tulee.

Moottoripyörällä käytän kelistä riippuen Dainesen nahkoja ( paksua lehmännahkaa) tai gorepukua.

Ihan mototakista, jossa on suojat. Kylmemmällä kelillä tiksteksiä ja helteellä ajofarkut nahkarotsin kanssa.

Vierailija
30/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moottoripyöräily on tapakulttuuri, eli reissataan pitkiäkin matkoja, on nahkavaatteet jopa välttämättömyys, mutta jos vain kurvaillaan kaupungilla, on se naurettavaa Elvistelyä nahkarotsi päällä. Riippuu aika paljo myös siitä, mikä pyörä on istumalihasten alla. Kaikilla pitkämatkalaisilla on poikkeuksetta nahka-asut ja näyttävät siltä, etteivät Elvistele.

Vierailija
31/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
32/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50-70-vuotiaiden vaate se on ainakin pk-seudulla.

Vierailija
33/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40 ja minusta se on 5-kymppisten vaate.

Ai? No miksi noita vaatekauppojen lyhyitä, prätkärotsityyliisiä (ilman suojia) takkeja sitten näkee myös nuorilla naisilla? 

Vierailija
34/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Muualla maailmassa naiset eivät edes mieti tällaisia. Ei mikään ihme, että monella suomalaisella naisella vaatetus on tunikoita ja muumivaatteita +40v, kun mitään muuta naisellista, seksikästä, tai tyylikästä ei saisi käyttää.

Vierailija
35/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Muualla maailmassa naiset eivät edes mieti tällaisia. Ei mikään ihme, että monella suomalaisella naisella vaatetus on tunikoita ja muumivaatteita +40v, kun mitään muuta naisellista, seksikästä, tai tyylikästä ei saisi käyttää.

Monet taas juuri tykkää tollasista ja sen takia varmasti käyttävät, ei se tyyli löydy vain siitä että pitäisi olla jotain tiettyä valmistetta.

Vierailija
36/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni seksikkäämmäksi nahkarotsissa, ja se on yksi syy, miksi käytän nahkarotsia mieluummin. Eli hyvin voi, kunhan se on oikean kokoinen.

Vierailija
37/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt täälläpäin kovin monellakaan mutta kukin tokin tyylillään.

Vierailija
38/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi prätkärotsi tyypille, jonka tarvii kysellä lupia vauvapalstalta. Opettele ensin olemaan.

Vierailija
39/39 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että käyttötarkoitus ratkaisee mutta nyt täällä onkin vain seksikäs sitä ja tätä kirjoittelua.

Itse vertailen sen mukaan miten hengittää, istuu, kuinka paksua on ja minkä laatuista.

Eikä tarvitse olla vain yhtä sorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän