Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En KESTÄ enää miehen NEGATIIVISUUTTA

Vierailija
04.06.2021 |

Mies valittaa ihan kaikesta.

Meillä on kuitenkin asiat hyvin. Ei meillä ole mitään ihmeellisyyksiä, mutta ihan keskiluokkaisen hyvin on asiat. Itse koen, että elämässäni on sisältöä, iloisia asioita ja tulevaisuuteni mahdollisuuksia täynnä.

Mies narisee, kun pitäisi olla sitä ja tätä. Ei riitä tavallinen koti, pitäisi olla joku kartano, ei riitä normaali hyvä saksalainen auto, pitäisi olla joku erikoinen ihme automalli. Ei riitä tavallinen suomalainen kesämökki, jotain luksushuvilaa ja -jahtia pitäisi olla.

Tämän lisäksi valitusta poliitikoista, säästä, kadulla kävelevien ihmisten vaatteista tai ulkonäöstä, ihan kaikesta.

Jurottaisi edes hiljaa itsekseen, mutta kun kaikkea pitää jauhaa ääneen uudelleen ja uudelleen.

Mietin, että enpä minäkään ole mikään luksus enkä ihmeellinen, ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Tuskinpa minäkään aidosti kelpaan vaan pitäisi olla parempaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies narisee myös. Lapset ei osaa käyttäytyä ja on liian vaativia, kukaan muu ei tee mitään kaikki on kamalaa. Paitsi työtänsä se rakastaa ja suuttuu jos sanon etten nyt jaksaisi taas kuunnella mitä kimmo tai Lauri teki. Samoin valittaa poliitikoista, säästä, muista ihmisistä, tavaroiden laadusta. Ihan kaikesta.

Meillä myös on kaikki hyvin. On auto, oma asunto, kiltit ja omatoimiset lapset (miehen mielestä ne ei vaan saa pyytää yhtään mitään apua) vakituiset keskipalkkaiset työpaikat. Paljon siis sellaista mitä kaikilla ei ole edes mahdollista saada.

Mulla myös sellainen olo etten kelpaa. Varmaan pitäisi olla nätimpi ja hoikempi ja paremmin tienaava, että kelpaisi. Nuorempi toivottavasti ei, kun ollaan molemmat alle 30v. Eikä ollut tällainen kun tavattiin. Näyttää vain vanhenevan 10 vuotta yhden vuoden aikana. Käyttäytyy kuin kärttyinen vanha ukko

Vierailija
2/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä johtuu? Selvästi mies ei ole tyytyväinen elämäänsä. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5