Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawein johtaja vaatii Suomeen seitsenpäiväistä työviikkoa

Vierailija
04.06.2021 |

Onkohan työnarkomaani vai muu elämäntapatoimija?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008027469.html

Toisten mielestä taas työviikkoa voisi pikemminkin lyhentää.

Mitä mieltä olet?

Huawein johtaja vaatii Suomeen seitsenpäiväistä työviikkoa

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
2/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut rakastaa tota ukkoa ja hyppää varmasti heti mukaan juttuun. Kokkarit raahautuu perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän taekoitus ei ooemolla orjana jollekin multimiljardibisneksille jotta nämä rikastuisiva t lisää. Lääkebisness sairastuttaa ihmsetvjoten syökää paremmin juokaa hyvin be merry. Rakastakaa rakkauden arvpisia. Älkää kantakomkatkeruutta arvottomille. He ovat jo palkkamna saaneet, pelkkiä rikkauksia kustannuksellannekin kavaltaneet. Heisän sydämensä on avoin hauta ja kielensä katalaa myrkkyä täynnä.

Vaan sinä, valon lapsi keskity rakkauteen. Puhtauteen. Nöyryyteen ja anteeksiantoon. Anna hyvästäsi. Paha ei anna paljostakaan vaan pyrkii viemään kataluudella siltä, jolle Luoja on hyvän osan suonut.

Rakasta.

He, joille mikään ei riitä, kärsivät koko loppuelämänsä tietäen, ovat kataluudella vastaan toimineet.

Elä puhtaaasti. Arvokkuudella. Ota se mikä on tarpeen. Ei enempää . Ei vähempää. Olet valon lapsi. Ja aina suojattu. Kuolemankij yli.

He elävät jo h e l v e ti ssä tietäen, minkä vääryyden ovat sinua kohtaan tehneet.

Olet voittamaton.

;)

Vierailija
4/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elämän tarkoituz ei ole puurtaa ahneille.

Vierailija
5/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä sen näköinen heppu että loma tekis hyvää.

Vierailija
6/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo mies jolle maksetaan 3000 euroa siitä että nostaa kahvikuppia

Vierailija
7/7 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo elämän tarkoituz ei ole puurtaa ahneille.

Totta.

Itse olen miettinyt, että miten onkin niin hyvin saatu läpi ajatus, että ihmisarvo on työssä.

En tiedä onko muualla yhtä tiukat asenteet kuin Suomessa. Meillähän pidetään kotona lapsiaan hoitavaa äitiäkin loisena, luuserina, hu*rana ja ties minä.  Suomessa on asenne, että ihminen ei ole yhtään mitään, jos hän ei käy töissä. "Menis edes kaupan kassalle tai siivoamaan", kuuluu tuomio, vaikka ei niihinkään töihin ilman osaamista pääse.

Itse teen osa-aikatyötä, mikä lasketaan puoliksi luuseriuden puolelle. Huomaan usein selittäväni, että olen yrittäjä. Sillä saa arvostusta ylemmäksi, vaikka edelleen olen se sama osa-aikatyötä tekevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan