Pojan kaverin tapa käsitellä kissojamme, on antanut sähköisestä kärpäslätkästä iskuja ilman syytä
11v pojat kyseessä. Kissamme eivät tee mitään sellaista, että pitäisi puolustautua, saati aiheuttaa kipua.
Olen pari-kolme kertaa nähnyt, kun kissa on nukkunut sikeästi pedissään ja tämä pojan kaveri pitää vitsinä sitä, että kissalle annetaan sähköisku. Eihän se kova ole, tiedän. Mutta onko teidän mielestänne perusteltua kieltää tätä poikaa käymästä meillä enää? Kissasta on tullut pelokkaampi viimeaikoina.
Kommentit (27)
Jos olisi mun kissaa, niin... Arvannette loput. Housut alas ja peiliin sähköiskuja ja sitten turpiin niin että veri lentää. Ihmettelen ett@ katsot vaan sivusta, oletko tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman syytä on hiukan outo sanavalinta. Ihan kuin olisi olemassa syy antaa kissalle sähköisku.
Tätä lasta ärsyttää kun vanha kissa ei halua enää leikkiä hänen mielensä mukaan eikä tule syliin. Kaiketi muistaa kuinka on vedetty viiksistä ja hännästä ja jahdattu pitkin pihaa. Meillä siis aidattu piha jossa kissa saa ulkoilla.
Ap
Ai tämä olikin provo. Ei kukaan täyspäinen kissanomistaja ole tuollainen lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi mun kissaa, niin... Arvannette loput. Housut alas ja peiliin sähköiskuja ja sitten turpiin niin että veri lentää. Ihmettelen ett@ katsot vaan sivusta, oletko tyhmä
Erittäin asiallista kohtelua kissankiusaajalle. 10+
Se nulikka pitää opettaa niin, että se muistaa oppineensa.
Pitääkö sinun kysyä vauva-palstalta saako kissaasi kiusata?
Ihanko tosissaan joku kysyy tällaista?? En päästäisi tuollaista pentua kotiini, ap:n velvollisuus on taata kissalle turvallinen koti.
Tuleva murhamies tai pikkurikollinen ainakin. Pysykää kaukana!
Anna porttikielto sille nuijalle ja täyskielto pojalle sen tapaamisesta. Jos ei osaa kunnioittaa kissaa, pysyköön poissa.