Hyvä, ei kovin kuiva, kuohari illanviettoon?
Kommentit (30)
Neitsyen aamuvirtsa ja sodastreamilla kuplat siihen.
Osta shampanjaa, se on paljon parempaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa, mutta on kauhea jano…
Freixenet Medium Dry Cava, noin kympin pullo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa, mutta on kauhea jano…
No siinä tapauksessa sulle kilju. Köyhä paska.
Vierailija kirjoitti:
No saisko suosituksia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen nyt ihastunut kuohuviiniin nimeltään Tosti Butterfly. Ei nyt hirmusti voltteja, mutta niin helppo juoda.
Täytyy kurkata Alkon sivulta, saako sillä kuitenkin kivan pikkuhiprakan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Freixenet Medium Dry Cava, noin kympin pullo.
Ei oikein ole suuni mukaisia, mitä olen "fraixuja" nauttinut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veuve Clicquot La Grande Dame
Täytyypä kurkata tuokin.
Ap
Lopeta se hienostelu, et sinä sillä lisää arvostusta kenenkään silmissä saa. Lähikaupasta pari 24-salkkua olutta ja hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se hienostelu, et sinä sillä lisää arvostusta kenenkään silmissä saa. Lähikaupasta pari 24-salkkua olutta ja hyvä tulee.
Öh, sehän tässä onkin se tavoite😆.
En ole eläissäni ollut oluen ystävä, se on itseasiassa aika hemmetin pahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen nyt ihastunut kuohuviiniin nimeltään Tosti Butterfly. Ei nyt hirmusti voltteja, mutta niin helppo juoda.
Kurkkasin ja sitä löytyisi jopa lähiAlkosta, mutta onko kovinkin makeaa? Ja tosiaan, pikkuhiprakka ei haittaisi, olisi jopa suotavaa 😄.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veuve Clicquot La Grande Dame
Ok, ei ehkä tällä kertaa, lapsen yo-juhlissa oli juuri tyyriimman puoleista shampanjaa ja nyt kuitenkin vain omasta illanviettojuomastani kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin ja sitä löytyisi jopa lähiAlkosta, mutta onko kovinkin makeaa? Ja tosiaan, pikkuhiprakka ei haittaisi, olisi jopa suotavaa 😄.
Ap
En pidä liian makeasta ja tuo on makuuni juuri hyvä. Saa just hyvän pössiksen päälle, kun tuon kumoaa 😅
Sellainen missä on eniten voltteja tietysti.
Lisää vinkkejä hyvästä kuoharista.