Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa teette tänään?

Vierailija
04.06.2021 |

Itse en oo vielä keksinyt.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vielä aamiaisella, söin puuroa, tuoreita mansikoita ja mustikoita. Kohta lähden metsälenkille kuuntelemaan ihanaa lintujen antamaa konserttia (en muuten ole koskaan ymmärtänyt kuulokkeet korvilla juoksevia, menettävät juuri nämä ihanat äänet).

Sitten kotiin ja vaatekaappien läpikäynti, että näkee, tarviiko jotain uutta -todennäköisesti ei. Illalla grillataan, juodaan hyvää punaviiniä, jutellaan ja nautitaan toisistamme ja ihanasta rauhasta kauniissa puutarhassamme.

Ihan tavallinen elämä on kivaa,

Vierailija
2/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahasin lattian ja laitoin siihen eilen pesemäni maton. Kissakin tykkäsi niin paljon, että heittäytyi matolle kellimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden töihin.

Vierailija
4/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysyä pomolta, voisinko pitää vielä ensi viikonkin kesälomaa. Olen siis nyt vain kahden päivän kesälomalla eikä varsinaisesta kesälomasta ole vielä sovittu yhtään mitään. Työtilanne kuitenkin sallisi sen, että olen ensi viikonkin lomalla. 

Vierailija
5/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen hammaslääkäriin. Mukavan kallista.

Vierailija
6/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kun pääsen kotiin niin lasten ja koiran kanssa taidan viettää kesäpäivää pääosin ulkona oleillen...

Vierailija
7/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan pimppaa, juon olutta, sauna ehkä, poltan pilveä

Erittäin hyvä yhdistelmä. Itse ajattelin grillata, täytyykin lähteä kauppaan ennenkuin klo 14 töistä luistaneet mökkiläiset tyhjentävät tiskit.

Vierailija
8/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt loppuu tänään 13.45 ja siitä alkaa viikon kesäloma.

Töistä lähden suoraan maauimalaan nauttimaan auringosta ja uimaan.

Uintireissun jälkeen suoraan pizzeriaan ja siitä kotiin syömään suklaata ja katsomaan leffoja.

Tämä kuukausi on ollut stressaava kun piti lukea kaikki vapaa-aika yliopiston pääsykokeisiin joten nyt sopii rentoutua hyvällä omatunnolla.

Vierailija
9/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen mökille.

Vierailija
10/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn juoksulenkillä

Vierailija
11/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla koko illan yksin. Miesystävä loukkaantui ja paiskasi luurin korvaan, kun kerroin, ettei saa tulla mun luo tänään. Soitti sitten "toivuttuaan" ja pyysi anteeksi. Haluan laittaa ruokaa, käydä suihkussa, katsoa tallenteilta omia mielisarjoja ja vaan rentoutua. Ihan yksin.

Vierailija
12/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sterilisaatiossa.

Vierailija
13/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia, kertaan sijamuotoja ja negmentoin sanoja morfeemeihin ensi viikon tenttiä varten.

Vierailija
14/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden ruokakauppaan ja sen jälkeen frisbee-golffaamaan. Sen jälkeen asetun pihakeinuun katsomaan netflixiä.

Vierailija
15/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähden ruokakauppaan ja sen jälkeen frisbee-golffaamaan. Sen jälkeen asetun pihakeinuun katsomaan netflixiä.

Toi kuulostaa kivalta 👍

Vierailija
16/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä. Odotan, että lapset (aikuisia ja kesälomalla) heräävät ja mies pystyy pitämään etätöissään tauon, silloin ajetaan kolmen vartin ajomatkan päähän mökille. Mies voi tehdä siellä työpäivän loppuun.

Sillä välin leikkaan nurtsin, teen isossa puutarhassa hommia ja lueskelen.

Ilma on ihana, illalla varmaan tehdään paellaa terassilla ja juodaan roseeta. Ruuan jälkeen lämmitetään sauna ja pelataan varmaan koko perhe korttia kuistilla.

Vierailija
17/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutan kesäkukkia.

Sitten istun terassilla ja nautin käteni töistä ja kauniista kesäpäivästä.

Vierailija
18/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä muutaman tunnin, kohta lähden kuopsuttamaan puutarhaa, kaivan baden baden-tuolin varastosta, asetun varjoon lukemaan kirjaa, siemailen jotain alkoholitonta sihijuomaa, lähden muutamaksi tunniksi takaisin töihin. Illalla saunon, otan alkoholillista sihijuomaa, lekottelen baden baden -tuolissani ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta.

Vierailija
19/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä ja v****u mikään ei toimi .  Ei kellään muullakaan, muttei lohduta kyllä yhtään

Vierailija
20/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän rentoa lomapäivää. Puen bikinit ja kesämekon, kävelen rannalle ja menen uimaan. Mieli tekisi pyöräillä, mutta silloin en voi kyllä laittaa tota ihanaa kukkamekkoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi