Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntavaaliehdokkaan kimppuun käytiin keravalla

Vierailija
04.06.2021 |

Vihreiden kuntavaaliehdokkaan kimppuun kävi persujen kannattajaksi osoittautunut vaalikansan edustaja. Olen käynyt eri medioita ja persujen viestintäkanavia läpi. En näe missään kannanottoa ko. insidenttiin, ei tuomitsemista, nada. Arvon persut, kannatatteko te vaaliväkivaltaa?

Koska mitään reaktiota ei ole tullut joudun tekemään sen johtopäätöksen että persut hyväksyy tämän tyyppisen toiminnan. Nyt on aika oikaista tämä käsitys jos se on väärä.

Kommentit (44)

Vierailija
2/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa väkivaltaa, katsos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo muistanut tuomita julkisesti Belgian tapauksen, vai kannatatko kyseistä toimintaa? Niinhän sen on katsos pakko olla jos et erikseen asiaa nosta tapetille.

Vierailija
4/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Olen itse vihervassari ja mitä muuta leima persut tykkää heitellä. Tuollaista väkivaltaa tapahtuu juuri vihankylvön seurauksena ja ikävä kyllä pahimpia siinä lajissa ovat persut. Ollaan kovaa vauhtia luisumassa samaan suuntaan kuin Yhdysvalloissa politiikan polarisaatiossa.

Mutta tavallaan ymmärrän persujen hiljaisuutta. Jos he alkavat tuomita tuollaisia joka kerta, samalla he tulevat myöntäneeksi oman politiikantekonsa virheet. Pelottelemalla ja kärjistämällä saadaan kannattajien sekaisin olevat tekemään todella typeriä juttuja.

Olennaisinta ei olisikaan mikään ulkokultainen tuomitseminen vaan ihan vaan simppeli puhetavan muutos. Että asiasta voi olla eri mieltä olematta paholainen.

Vierailija
5/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo vihreiden pedarijuttu, moniko vihreiden edustajista oli tuomitsemassa? Vai kannattaako vihreät pedareita?

Vierailija
6/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hyökkääjä käyttänyt vaalisalaisuuttaan, vai huusiko olevansa persu?

Vierailija
7/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kommunisti?!

Vierailija
8/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hyökkääjä käyttänyt vaalisalaisuuttaan, vai huusiko olevansa persu?

Kaikki rikolliset ilmottautuvat nyt persuiksi.  Todellisuudessa ovat vihreitä. 

Vierailija
9/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain uskomattoman paskamyrskyn ja tappouhkauksien määrän niskaani twitterissä vihreiden ja vasemmiston kannattajilta koska kehtasin myöntää että sukupuolia on kaksi. Joukossa oli myös kuntavaaliehdokkaita. Kannattaisi vihervassareiden olla ihan hiljaa kun sieltä löytyy pahimmat öyhöttäjät ja uhkailijat jos asioista ei ole samaa mieltä. Toki myönnän että fyysinen päällekäynti on vielä tuomittavampaa mutta mielestäni tämä uhkailu kertoo kaiken näiden puolueiden kannattajista. Itse olen poliittinen kiertolainen eikä minulla ole vain yhtä puoluetta mitä olisin vuosien saatossa äänestänyt. Tarkoitukseni ei ole siis puolustella persuja tai ketään muutakaan vaan kiinnittää ihmisten huomiota nykyiseen keskustelukulttuuriin missä asioista ei saa olla erimieltä.

Vierailija
10/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kylläkin Vasemmistoliiton ehdokas.

Puolue, joka halus liittää Suomen Neuvostoliittoon 1968.

Vierailija
11/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuthan ovat hyvin avoimesti Suomen rikollismyönteisin puolue. Halla-ahonkin kannanotto aiheeseen oli, että rikokset liittyvät yksilöihin, eivätkä leimaa puoluetta yleisesti mitenkään. Ihan kuin moottoripyöräjengit - kaikki jäsenet kovan luokan rikollisia, mutta jengi ei ole muka rikollisjärjestö, tekevät kaikki ihan yksityishenkilöinä kaiken.

Ja sitten kaikkien muiden kohdalla yksittäistapaukset kyllä leimaavat koko ihmisryhmän.

Vierailija
12/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeutettua isäm maan puollustamista koska persujen vaalijulisteita on töhritty!

Vierailija
13/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain uskomattoman paskamyrskyn ja tappouhkauksien määrän niskaani twitterissä vihreiden ja vasemmiston kannattajilta koska kehtasin myöntää että sukupuolia on kaksi. Joukossa oli myös kuntavaaliehdokkaita. Kannattaisi vihervassareiden olla ihan hiljaa kun sieltä löytyy pahimmat öyhöttäjät ja uhkailijat jos asioista ei ole samaa mieltä. Toki myönnän että fyysinen päällekäynti on vielä tuomittavampaa mutta mielestäni tämä uhkailu kertoo kaiken näiden puolueiden kannattajista. Itse olen poliittinen kiertolainen eikä minulla ole vain yhtä puoluetta mitä olisin vuosien saatossa äänestänyt. Tarkoitukseni ei ole siis puolustella persuja tai ketään muutakaan vaan kiinnittää ihmisten huomiota nykyiseen keskustelukulttuuriin missä asioista ei saa olla erimieltä.

Ai ne pahimmat on siellä, vaikka toiset käy fyysisesti kimppuun ja toiset uhkailee ja räyhää netissä? Hohhoijaa. Tarkoitus ei ollut puolustella Persuja, mutta vihervassarit on pahempia!

Ja sit tuossa on kans se ero, että sä esitit näkemyksen, johon ihmiset reagoivat (asiattomasti). Tuo Keravan tyyppi joutui väkivallanteon kohteeksi pelkästään sen takia, että on Vasemmistoliiton edustaja.

Ja heitäpä täällä jotain mmuuttomyönteistä juttua niin alkaa tulee tappouhkauksia ja raiskaustoiveita persuilta täälläkin

Vierailija
14/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kyllästynyt siihen kun näitä haittasuomalaisia ei saada kuriin.

Persut eivät selvästikään ole integroituneet suomalaiseen kulttuuriin ja yhteiskuntaan.

Vierailija
15/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan, että poliisi saa tutkimukset valmiiksi. Edellisten vaalien alla on ollut tapauksia joissa ehdokkaat ovat keksineet itselleen dramaattisia tapahtumia luoja ties millä motiivilla, joten minä en ainakaan usko näihin ennen kuin vahvistetaan.

Vierailija
16/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuthan ovat hyvin avoimesti Suomen rikollismyönteisin puolue. Halla-ahonkin kannanotto aiheeseen oli, että rikokset liittyvät yksilöihin, eivätkä leimaa puoluetta yleisesti mitenkään. Ihan kuin moottoripyöräjengit - kaikki jäsenet kovan luokan rikollisia, mutta jengi ei ole muka rikollisjärjestö, tekevät kaikki ihan yksityishenkilöinä kaiken.

Ja sitten kaikkien muiden kohdalla yksittäistapaukset kyllä leimaavat koko ihmisryhmän.

No sehän on mukavaa, että muissakin puolueissa voidaan yksittäistapauksilla leimata koko ryhmä eikä se olekaan enää vain persuvihaajille varattu etuoikeus.

Vierailija
17/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se Helenius, törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö? Persuille vissiin ihan ok, sitä parempaa pedofiliaa.

Vähän samaan tapaan kuin Baltzarin raiskailut ja ihmiskaupat ovat demareille sitä parempaa seksuaalirikollisuuta

Vierailija
18/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne pahimmat on siellä, vaikka toiset käy fyysisesti kimppuun ja toiset uhkailee ja räyhää netissä? Hohhoijaa. Tarkoitus ei ollut puolustella Persuja, mutta vihervassarit on pahempia!

Ja sit tuossa on kans se ero, että sä esitit näkemyksen, johon ihmiset reagoivat (asiattomasti). Tuo Keravan tyyppi joutui väkivallanteon kohteeksi pelkästään sen takia, että on Vasemmistoliiton edustaja.

Ja heitäpä täällä jotain mmuuttomyönteistä juttua niin alkaa tulee tappouhkauksia ja raiskaustoiveita persuilta täälläkin

Ihmeellistä puolustelua sinulta, minusta on erittäin tuomittavaa jaella uhkauksia netissä vain eriävän mielipiteen takia ja kuten sanoin vielä tuomittavampaa on fyysisesti käydä päälle. Nämä vihervassarit hyökkäsivät joukolla loukkaamaan minua twitterissä mikä kertoo kyllä hyvin tämän heidän tapansa hoitaa asioita. Molemmissa on kuitenkin kyse samoista asioista, persu ei voinut suvaita vasemmiston edustajaa koska eriävä mielipide ja sama tässä netissä uhkailussakin. Mielestäni asioista pitäisi pystyä keskustelemaan rakentavasti varsinkin silloin kun ollaan eri mieltä.

Vierailija
19/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on mukavaa, että muissakin puolueissa voidaan yksittäistapauksilla leimata koko ryhmä eikä se olekaan enää vain persuvihaajille varattu etuoikeus.

Persuthan ovat toimineet noin aina, mitä ihmettä höpötät? Tuohan on heidän politiikkansa kivijalka.

Vierailija
20/44 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vihervasemmisto on kiva sinulle niin kauan, kun olet heidän kanssaan samaa mieltä. Eri pöytiin joutuminen vaatii paksua nahkaa ja sisua sietää henkilökohtaisuuksiin menevää kritiikkiä, mutta sitten kun heitä tölväisee samalla mitalla takaisin niin vinkuvat kuin työssäkävijä Vasemmiston verokidutuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan