Vituttaa kun teini ei ymmärrä omaa parastaan
Nilkka leikattu maaliskuun alussa. Nyt on jo melko parantunut mutta edelleen kaikki liikunta joissa tulee äkkiliikkeitä, on kielletty.
Pelaa futista mutta tosiaan pelaaminen on vielä kielletty. Tänään koulussa olisi joku opet vs oppilaat peli. Kielsin osallistumasta. Sanoi että ei siellä kukaan pelaa tosissaan. Sanoin että siitä huolimatta ei voi osallistua kun ei ole vielä täysin parantunut. Sanoi että joo joo. Lähti kouluun ja oli näköjään napannut lenkkarit mukaan. Vituttaa.
Kommentit (18)
Ei taida teillä olla kovin hyvät välit.
Tuskin se nyt menee paskaks ja jos menee niin itepä kusee lomansa. Et sä voi sitä loputtomiin suojella.
Se osallistuminen on nuorelle varmasti tärkeää. Eihän noissa koulun peleissä niin totisesti pelata joten tuskin menee paikat rikki. Älä huoli.
Ap käsi sydämellä: kuuntelitko itsekään aina vanhempiasi teininä?
Ainakin olet rumasti kiroileva vanhempi. Ei ihme, ettei teinikään kuuntele neuvojasi.
Se ei ole sinun asiasi.
Siperia opettaa.
Älyä ei voi siirtää toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet rumasti kiroileva vanhempi. Ei ihme, ettei teinikään kuuntele neuvojasi.
Itse et ole ikinä sanonut/kirjoittanut rumasti?
Vierailija kirjoitti:
Tätä itsekin mietin. Meillä ei ikinä teinit ole uhmannut meidän vanhempien sääntöjä. Me osataan puhua.
Vierailija kirjoitti:
No en. Silti harmittaa kun oma lapsi tekee samaa 😅 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Silti harmittaa kun oma lapsi tekee samaa 😅 ap
Näinhän se on. Tsemppiä.
Oma on elämänsä ja pilalle se vielä menee kuitenkin. Turhaan murehdit
Vierailija kirjoitti:
Se osallistuminen on nuorelle varmasti tärkeää. Eihän noissa koulun peleissä niin totisesti pelata joten tuskin menee paikat rikki. Älä huoli.
Niinpä, onhan tuo aika ainutkertainen juttu. Meillä oli vastaavanlainen tapahtuma mutta pesäpalloa ja koko koulu seurasi ottelua. Muistan sen vieläkin näin 20 vuoden jälkeen.
Minkä kokoiset lenkkarit? Saisinko tulla haistelemaan niitä?
T: Niko Petteri
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut vanhempia. Asuin muiden nurkissa ja Ei,ei sanut sanoa: Uhatin lastenkoti.Liekkö nyt aikuisena elän murrosikää ja olen känkkä ränkkä? Etkö olisi voinut pelistä puhua valmentajan kanssa,kertoa lapsen kuulen huolesi ja antanut valmetajan ratkaista asia?
No ei se enää aamulla voi joukkuetta heivata kun on siihen nimetty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä itsekin mietin. Meillä ei ikinä teinit ole uhmannut meidän vanhempien sääntöjä. Me osataan puhua.
Onpa erikoisia teinejä, jos eivät koskaan ole uhmanneet vanhempien sääntöjä. Itse olen ymmärtänyt niin, että uhmaaminen vähän niin kuin kuuluu siihen teini-ikään. Huolestuisin, jos teineiltä ei löytyisi yhtään uhmaa.
-eri-
Aina on niin vaikeaa.
Nyt vain yhteytta kouluun ja kerrot tilanteen, teini ei pelaa.
Mutta tekeminen on tunnetusti yliarvostettua, tärkeintä on avautua ongelmista av:lle.
Ei aikuisetkaan usein ymmärrä, miten tätä teiniltäkään odottaisi.