Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella tästä kaverimiehestäni?

Vierailija
03.06.2021 |

Meidän välillä ei ole ollut mitään romanttista, mutta olemme ajautuneet viestittelemään jatkuvasti ja nähdäänkin aina ehditään. Meillä on todella hauskaa yhdessä. Mies kuitenkin välillä sanoo minulle: ”toivottavasti en häiritse sinua liikaa” ja muuta vastaavaa, koska olemme niin paljon tekemisissä. Miksi mies sanoo noin? Minä osaan kyllä laittaa puhelimeni pois, ja laitankin, kun en pysty olemaan yhteydessä. En tiedä olenko miehestä kiinnostunut. 😊 Ehkä pelkään ystävyytemme puolesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin pelkää. Mutta ei voi olla ottamatta sinuun yhteyttä.

Vierailija
2/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin kertoa, että minulla on ollut useampikin mies ystävänä. Pelkkänä ystävänä. On istuttu kaksin iltaa, puhuttu yökaudet puhelimessa, käyty syömässä, harrastuksissa jne. Myös se on pystytty ääneen puhumaan, että seksuaalisesti toinen ei vain kiinnosta. Nämä ystävyydet ovat pysyneet eikä siihen ole vaikuttanut se ollaanko tahoillamme sinkkuja vai parisuhteessa. Ei sukupuolella ole mitään väliä ystävyyssuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin kertoa, että minulla on ollut useampikin mies ystävänä. Pelkkänä ystävänä. On istuttu kaksin iltaa, puhuttu yökaudet puhelimessa, käyty syömässä, harrastuksissa jne. Myös se on pystytty ääneen puhumaan, että seksuaalisesti toinen ei vain kiinnosta. Nämä ystävyydet ovat pysyneet eikä siihen ole vaikuttanut se ollaanko tahoillamme sinkkuja vai parisuhteessa. Ei sukupuolella ole mitään väliä ystävyyssuhteissa.

Tää ei tainnut olla apn pointti.

Vierailija
4/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää olevansa tungetteleva tai jotain. Ehkä on ihastunut, ei kai muuten olisi jatkuvasti yhteydessä.

Vierailija
5/5 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä