Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakkiaski 9 €

Vierailija
03.06.2021 |

Onpa kallista, onneksi tuli lopetettua 20 v. sitten, säästöä yli 50000 ja keuhkosyöpäriski
enää teoreettinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan eräässä 80-luvun kesätyöpäikassa, eräs vanhempi duunari poltti 3 askia päivässä.

Aika tyyristä olisi nykyään. Kessu ja paperit lienee halvempaa

Vierailija
2/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla kalliimpaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saisi, muistaakseni savukevero nousee ensi vuonna, sitten varmaan vähintään kympin aski

Vierailija
4/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, eipä tule röökipaikalla vastaan enää kuin tuttuja. 

Vierailija
5/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän tupakan hinnan helpposti ruokalaskusta kun auttaa pitämään ruokahalun poissa. Aski riittää minulla 4-5 päivää joten ei tule kalliimmaksi verrattuna ruokamäärään mitä söisin ilman tupakkaa.

Muutenkin nämä tupakan ja autoilun veronkorotukset ovat poissa kotimaisten tuotteiden/palvelujen käytöstäni. Laitan vahiingon kiertämään. Aina kun jotain näistä korotetaan, valitsen uuden kotimaisen tuptteen/palvelun jota en enää käytä.

Esim syksyn bensaveron korotuksen jälkeen olen ostanut kaikki mahdolliset ruoat halpana ulkomaalaisena jotta mahdollisimman monen suomalaisen työ vähenisi. En tee tätä mielelläni mutta hallitus pakotti. Autoilua en vähennä.

Vierailija
6/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 2 vuoteen ostanut tupakkaa Suomesta mutta olen polttanut tai nuuskannut joka päivä. Kun haen nuuskaa Ruotsista, otan aina myös kartongin tupakkaa. On vähän halvempaa kuin Suomessa mutta pääasia ettei verot mene Suomelle. Virostakin haen tupakkaa kerran vuodessa ainakin.

Vierailija
7/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 2 vuoteen ostanut tupakkaa Suomesta mutta olen polttanut tai nuuskannut joka päivä. Kun haen nuuskaa Ruotsista, otan aina myös kartongin tupakkaa. On vähän halvempaa kuin Suomessa mutta pääasia ettei verot mene Suomelle. Virostakin haen tupakkaa kerran vuodessa ainakin.

Nuorempana kun poltin niin hain myös rajalta röökiä ja bensaa. 8€ maksoi tax free kartonki tupakkaa ja muutamalla kympillä tankki täyteen bensaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme