Nainen, kuinka paljon keskimäärin kulutat työaikaa kalujen ajattelemiseen?
Kommentit (5)
En kovinkaan usein. Vaihtareiden jälkeen ajatuksissa on enemmän oma tyydytys. Ajattelen mieheni sormea/sormia, jotka hieroo mun kiristävää g-pistettä. Odotus ja toive nautinnosta kihelmöi minussa. Aivan mahdoton paine siellä, kun nyt viikkoon en ole saanut orkkua sieltä. Klittaorkkuja kyllä on ollut, mut ne ei auta, päinvastoin.
No viikonloppu tulossa...
Kullin ajatteleminen liittyisi minulla rakkaan mieheni miellyttämiseen. Se oli nuorempana minulle kiihottavampaa kuin mitä se nykyään on. Minkäs voi. Siis älkää käsittäkö nyt väärin. On oman miehen penis kiihottava, mutta oma tarve menee nykyään yli. Pakko saada, jos haluu antaa. Fyysinen pakko.
En yhtään, koska olen jo eläkkeellä. Mutta päivässä varmaan noin viisi kertaa ja muutaman minuutin kerrallaan.
En kyllä oikeastaan ikinä ajattele mitään kaluja jos en sellaista juuri sillä hetkellä näe. Joten en ainkaan työaikana. Seksiä saatan joskus ajatella, mutta juuri noin että miltä se tuntuu itselle ja sitä omaa tyydytystä niin kuin tuo eräs toinen kommentoijakin sanoi.
En ole koskaan ajatellut, ihan omituinen ajatus. Saan tyydytyksen ihan muulla tavalla kuin yhdynnässä.
10 min - 2h. Kun on oikein kiire muistuu vaan mieleen, kun pomolla etumus aina pullottaa. Pikkujoulujen jälkeen muistan kuinka kävin tosi kuumana koko päivän, kun jäin ilman. N41