Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen 11v tytärtä ei hyväksytä porukkaan, kun hänellä ei ole älypuhelinta

Vierailija
03.06.2021 |

Minusta vaan hyvä. Tyttö leikkii ja pelaa esim. lautapelejä päivät pitkät vapaa-ajallaan. Miehen ex, tytön äiti, syyllistää minua tästä asiasta. Minä en muka anna ostaa lapselle älypuhelinta. Eihän asia liity minuun mitenkään.

Kotitöitä vastaan voisin kyllä maksaa palkkaa, että saisi ostettua haluamansa puhelimen. On tehnyt jo joitakin töitä. Ajanut nurmikkoa (sai 20€) käytti naapurin koirat lenkillä (sai 6€) Ei tuolla hommalla saa ikinä tienattua rahaa tarpeeksi siihen älypuhelimeen mikä on muodissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinä puhelin ja anna tytön maksaa se osamaksulla?

Vierailija
2/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisit vähän vastaan hinnassa, maksaisit osan puhelimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaatko tyttöä vain sen takia kun hän ei ole omasi? Tulee Vilja-Eerika mieleen mäistä jutuista.

Vierailija
4/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Ei se lapsen äiti syyllistäisi koska menisi ja ostaisi itse lapselleen älypuhelimen.

Vierailija
5/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään jää valitettavasti ulkopuoliseksi ilman. Se on väärin ja se on ikävää, mutta näin se on. Somealustat ja whatsapp-ketjut ovat iso osa varhaisteinienkin yhteydenpitoa ja väkisin jää jostain paitsi, jos ei niihin pääse osallistumaan.

Olisihan se kiva, jos lapset olisivat pidempään lapsia ja vähemmän kiinni puhelimissa. Mutta yksittäisen lapsen jättäminen kehityksen ulkopuolelle on julmaa, varsinkin jos oikeasti kaikilla kavereilla on älypuhelimet.

Vierailija
6/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiusaamista teidän aikuisten taholta. Ennen oli hyppynarut, nyt on puhelimet. Kyllä 11-vuotiaalla pitää luuri olla, vaikka provohan tämä on.

Vierailija
7/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa. Minun lapsesta teki koulu lasun kun sillä ei ollut kännykkää. Oli alakoulun toisella silloin. Oli taas hävittänyt luurinsa.

Vierailija
8/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas puhelinlaskun maksaa?

Vierailija
9/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa. Minun lapsesta teki koulu lasun kun sillä ei ollut kännykkää. Oli alakoulun toisella silloin. Oli taas hävittänyt luurinsa.

Tuskin on ainoa syy lasuun, jos sellaista nyt on ylipäätään oikeassa elämässä tehty.

Vierailija
10/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n pitäisi ostaa kännykkä? Eikö se ole biologisten vanhempien asia?

Vierailija
11/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita kouluun kiusaamisesta. Ei ole mikään syy kiusata jos ei ole kännykkää.

Vierailija
12/12 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu edes sinulle. Miehesi ostaa exänsä kanssa lapselleen puhelimen.