Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun muut ikäiseni eivät ole enää niin leikkimielisiä

Vierailija
03.06.2021 |

Vaan todella totisia, keskustelunaiheet pyörii työn ja miehen, lapsen tai molempien hankkimisen ympärillä. Tapaamiset pitäisi olla vain sitä, että nähdään viinin merkeissä.

Ahdistaa vanheneminen, kun haluaisin tehdä ihan samoja juttuja kuin nuorempana. Kavereiden mielestä on lapsellista pukeutua persoonallisesti, tykätä fantasiajutuista ja TikTokista, lähteä pyöräretkille tai piknikille puistoon.

Ehkä mä vaan sitten teen näitä kivoja juttuja yksin, mutta olisi kivaa jos löytäisi samanhenkisiä ystäviä.

Olen 27-vuotias.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noi nyt todella lapsellisia juttuja. Ei kai sun sitten auta kuin etsiä itsellesi saman henkistä seuraa, vaikka niistä fantasiapiireistä?

Vierailija
2/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota kun oot 50+ :( voi tylsyys

T N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi huono asia olla lapsellinen? :)

Vierailija
4/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä väärässä seurassa. On varmasti vielä leikkimielisiä, jossain.

Vierailija
5/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias ja oikeasti lähtenyt kävelemään työpaikastakin sen takia, että siellä oli liian totinen meininki. En vaan jaksa naama pokerilla raatamista, kun itse olen ilmeisesti epäkypsän iloinen ihminen. Osa ihmisistä masentuu ajan myötä ja vetäähän se vakavaksi, jos ottaa elämän vakavasti. Tunnen kyllä sen tuskan, en vaan viitsi osallistua siihen kun ei se suremalla lopu.

Tsemppiä...

Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna,

Älä koskaan miehisty

En meidän taloon lisää aikuisia halua

Vierailija
6/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T N52

Mutta odotahan, kun olen 60. Voit taas tehdä ihan mitä haluat. Pukeutua ihan miten haluat. Elää just sellaista elämää kuin haluat. Karsia elämästäsi sellaiset ihmiset, joiden kanssa olet ollut tekemisissä vain kohteliaisuudesta tai velvollisuudesta.  Eikä tarvitse välittää palaneen puupennin vertaa, mitä joku ajattelee. 

T. N60

Vierailija
7/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu. Ikäisten huumori muuttunut puisevaksi, jos edes minkäänlaista huumorintajua enää löytyy. Ruuhkavuodet ei oo viihdevuodet =D Pidä lippu korkealla, meitä on muitakin samoin ajattelevia. N38

Vierailija
8/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias ja kyllä minulla on hauskaa. Huumori on läsnä arjessa ja vapaa-ajan aktiviteetikin ovat hauskoja.

Lapsellinen en kuitenkaan ole, vaan ihan kypsä aikuinen.

Vierailija
9/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä muitakin lapsenmielisiä löytyy. Itse olen 32 ja käyn mielelläni esim. trampoliinipuistoissa ja huvipuistoissa. Ennen koronaa tuli joka kesä käytyä vähintään kerran jossakin huvipuistossa Suomessa tai ulkomailla, jospa pian pääsisi taas. Jos saan valita, menen todellakin mieluummin vesipuiston hurjiin liukumäkiin kuin kylpylän hemmotteluhoitoihin. Omia lapsia ei ole, mutta olen salaa innoissani jos pääsen viemään sisaruksen lapsia vaikka pulkkamäkeen tai leikkipuistoon, ja saan itsekin laskea mäkeä tai keinua näyttämättä hölmölle. :D Nuokaan eivät mielestäni ole liian lapsellisia asioita tämän ikäiselle, ja esim. piknikille nyt voi mennä aivan kuka vain pikkulapsesta vanhukseen. Turha miettiä mitä muut ajattelevat, kannattaa huvitella ja pitää hauskaa jos mieli tekee!

Vierailija
10/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T N52

Mutta odotahan, kun olen 60. Voit taas tehdä ihan mitä haluat. Pukeutua ihan miten haluat. Elää just sellaista elämää kuin haluat. Karsia elämästäsi sellaiset ihmiset, joiden kanssa olet ollut tekemisissä vain kohteliaisuudesta tai velvollisuudesta.  Eikä tarvitse välittää palaneen puupennin vertaa, mitä joku ajattelee. 

T. N60

Tuon voi tehdä ihan koska tahansa. Sinulla siihen meni 60 vuotta.

Vierailija
11/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomattu. Ikäisten huumori muuttunut puisevaksi, jos edes minkäänlaista huumorintajua enää löytyy. Ruuhkavuodet ei oo viihdevuodet =D Pidä lippu korkealla, meitä on muitakin samoin ajattelevia. N38

Saman huomasin aikoinaan itsekin. Ei siinä hektisen arjen keskellä oikein jaksanut tehdä muuta kuin hoitaa velvollisuutensa. Mutta kun ne vuodet olivat ohi, elämä muuttui taas helpommaksi ja hauskemmaksi. 

t. N60

Vierailija
12/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä totta. Monesti jossain porukassa mietin vain, että onkohan tämä muille riittävä hauskuuden taso. Ihmiset keskustelevat asiallisesti ja muutama kuivakka "ehhehee" -juttu päästetään. Itse noteeraan tilaisuuden hauskaksi vasta, kun saan nauraa kunnolla jatkuvasti ja että se nauru leviää niin, että kaikki alkaa naurattaa. Harvoin sellaiseen porukkaan nykyään eksyy, paitsi omien valikoitujen ystävien kanssa. Toki sitten pidän myös ihan asiallisistakin keskusteluista ystävän kanssa. Jos lähden "latautumaan" tai viihteelle, petyn aina, jos ei ole naurua. Ehkä tämä hieman meni siitä leikkisyydestä sivuun, mutta näen nämä melkein samana asiana, että heittäydytään luoviksi jutun (ja miks ei toiminnankin) tasolla. 

Vierailija
13/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä muitakin lapsenmielisiä löytyy. Itse olen 32 ja käyn mielelläni esim. trampoliinipuistoissa ja huvipuistoissa. Ennen koronaa tuli joka kesä käytyä vähintään kerran jossakin huvipuistossa Suomessa tai ulkomailla, jospa pian pääsisi taas. Jos saan valita, menen todellakin mieluummin vesipuiston hurjiin liukumäkiin kuin kylpylän hemmotteluhoitoihin. Omia lapsia ei ole, mutta olen salaa innoissani jos pääsen viemään sisaruksen lapsia vaikka pulkkamäkeen tai leikkipuistoon, ja saan itsekin laskea mäkeä tai keinua näyttämättä hölmölle. :D Nuokaan eivät mielestäni ole liian lapsellisia asioita tämän ikäiselle, ja esim. piknikille nyt voi mennä aivan kuka vain pikkulapsesta vanhukseen. Turha miettiä mitä muut ajattelevat, kannattaa huvitella ja pitää hauskaa jos mieli tekee!

Samoin! Mulla ei myöskään ole lapsia, niin saan sitten siskon lasten varjolla riehua leikkipuistoissa ym :D

Vierailija
14/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo jutut ehkö sitä piknikkiä lukuunottamatta aika lapsellista puuhaa lähes kolmekymppiselle aikuiselle. Eikö tuo TikTok ole lähinnä joku lasten juttu?

Vierailija
15/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllä tylsiä nykyään. Olen itse jatkanut elämistä ihan kuten haluan riippumatta muiden silmien pyörityksestä. Ja tykkään edelleen samoista asioista, kuin lapsena. Parasta on se, että itsellänikin on lapsia. Kaikki lapsellinen on heti paljon sallitumpaa kun ottaa lapset mukaan.

Jos ei ole lasta omasta takaa, niin lainaa jonkun tosikon lasta vaikka Muumimaailmaan tms mihin haluat käymään/tekemään. Lapsetkin on yleensä ihan nätisti, kun ilonpito on sallittu.

Vierailija
16/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jengi alapeukuttaa näit kommenttei?

Vierailija
17/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itse en ole viitsinyt yksinäni lähteä huvipuistoihin enkä vesipuistoihin, mutta olihan se ihanaa kiertää niitä kun lapset olivat alle 15-vuotiaita! En tajua vanhempia, jotka eivät muka viihdy iloitsevien lasten keskellä. Ihme jurottajia.

Vierailija
18/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo jutut ehkö sitä piknikkiä lukuunottamatta aika lapsellista puuhaa lähes kolmekymppiselle aikuiselle. Eikö tuo TikTok ole lähinnä joku lasten juttu?

TikTokissa on kyllä kaikenikäisiä :) teinejä, parikymppisiä, kolmekymppisiä, nelikymppisiä... Olen muutamaan 60-70veehenkin törmännyt.

Vierailija
19/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 57 v nainen, ja luen välillä klassikko satukirjoja.

Vierailija
20/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T N52

T. N60

Tuon voi tehdä ihan koska tahansa. Sinulla siihen meni 60 vuotta.

Riippuu ihmisestä ja elämäntilanteesta. Itse ainakin nautin, kun tässä iässä ei tarvitse enää vastata eikä edes huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestään. Lapset ovat aikuisia ja omillaan, vanhemmat on jo saatettu hautaan. Ja rahaakin omaan käyttöön on enemmän kuin koskaan aikaisemmin, koska asuntolainakin on maksettu jo aikoja sitten. 

T. N60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi