Mies avaa koko ajan ikkunoita. Kamala veto sisällä ja kylmä
Laitan ikkunat kiinni niin mies on heti juoksemassa avaamaan niitä ja valittaa, että ilma seisoo, täytyy saada raikasta ilmaa. Mutta kun kadun äänet kuuluvat ja sitten vetää!
Kommentit (9)
Voisiko niihin laittaa puoliväliin asti jotkin suojat, vanerista tai vaikka pahvista? Muuten tuuletus on hyvästä, mutta ei tietysti ole hyvä vilustua eli lämmintä päälle. Kohta varmaan sopii sinullekin.
Jos on niin painostava ilma kuin täällä on ollut tänään niin kyllä taloa täytyy tuulettaa, muutenhan se on kuin uuni.
Oletko mun vaimo? Sekin on koko ajan sulkemassa ikkunoita kesällä, koska on kuulemma kylmä. Etenkin yläkerrassa on aivan hiostavan järkyttävä ilma, mutta ikkinoita ei saa avata, koska tulee kylmä. Rintamamiestalo eli ei ole mitään koneellista ilmanvaihtoa vaan paineilmalla vaihtuu ilma. Silloin täytyy vähän avata ikkunoita.
Sano sille ukkelillesi, että nyt on tehtävä valinta, joko ikkunat tai minä. Molempia et voi saada.
Ole onnellinen, että nyt on kesäkuu. Ei vaan, mun poika on samanlainen, koko ajan pitää olla ikkunat auki, talvellakin. Olen koittanut sanoa, että muut ihmiset, kukat sun muut jäätyvät., mutta aina kun silmä välttää, ovat ikkunat auki. Argh! Pidän kyllä itsekin ikkunoita usein auki, etenkin nyt, kun on lämmintä, mutta talvipakkasilla tuo on sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille ukkelillesi, että nyt on tehtävä valinta, joko ikkunat tai minä. Molempia et voi saada.
Olisko ulkoruokinta paras vaihtoehto?
Eri asunnot, mies pitää auki koko ajan ja sinä kiinni. Tai sitten joku ilmastointi.
Eikö yksi ikkuna auki riitä? Ristiveto on kyllä inhottavaa.