Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies avaa koko ajan ikkunoita. Kamala veto sisällä ja kylmä

Vierailija
03.06.2021 |

Laitan ikkunat kiinni niin mies on heti juoksemassa avaamaan niitä ja valittaa, että ilma seisoo, täytyy saada raikasta ilmaa. Mutta kun kadun äänet kuuluvat ja sitten vetää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi ikkuna auki riitä? Ristiveto on kyllä inhottavaa.

Vierailija
2/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko niihin laittaa puoliväliin asti jotkin suojat, vanerista tai vaikka pahvista? Muuten tuuletus on hyvästä, mutta ei tietysti ole hyvä vilustua eli lämmintä päälle. Kohta varmaan sopii sinullekin.

Vierailija
4/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin painostava ilma kuin täällä on ollut tänään niin kyllä taloa täytyy tuulettaa, muutenhan se on kuin uuni.

Vierailija
5/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun vaimo? Sekin on koko ajan sulkemassa ikkunoita kesällä, koska on kuulemma kylmä. Etenkin yläkerrassa on aivan hiostavan järkyttävä ilma, mutta ikkinoita ei saa avata, koska tulee kylmä. Rintamamiestalo eli ei ole mitään koneellista ilmanvaihtoa vaan paineilmalla vaihtuu ilma. Silloin täytyy vähän avata ikkunoita. 

Vierailija
6/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukkelillesi, että nyt on tehtävä valinta, joko ikkunat tai minä. Molempia et voi saada.

Vierailija
7/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että nyt on kesäkuu. Ei vaan, mun poika on samanlainen, koko ajan pitää olla ikkunat auki, talvellakin. Olen koittanut sanoa, että muut ihmiset, kukat sun muut jäätyvät., mutta aina kun silmä välttää, ovat ikkunat auki. Argh! Pidän kyllä itsekin ikkunoita usein auki, etenkin nyt, kun on lämmintä, mutta talvipakkasilla tuo on sietämätöntä.

Vierailija
8/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille ukkelillesi, että nyt on tehtävä valinta, joko ikkunat tai minä. Molempia et voi saada.

Olisko ulkoruokinta paras vaihtoehto?

Vierailija
9/9 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnot, mies pitää auki koko ajan ja sinä kiinni. Tai sitten joku ilmastointi.