Onko noloa jos on vielä aikuisena kiinnostunut dinosauruksista ja paleontologiasta?
Dinosaurukset ja muutkin fossiiloituneet muinaiseläjät yleensä mielletään lapsille ja lapsuuteen kuuluvaksi asiasi sillä erityisesti lapset ovat kiinnostuneista niitä, mutta entä minunkaltainen dinohullu jonka kiinnostus hirmuliskoihin ei hiipunut ja loppunut siinä 8-12 vuotiaana esimurrosikään kuten monilla muilla?
Kommentit (7)
Minustakin dinot ovat kiinnostavia.🙂 Rakastan ihailla niitä kirjoissa ja luonnonhistorian museoissa.
T: Nainen 43 v.
Ei ole noloa. Täällä myös yksi dinohullu. :D Olen kiinnostunut dinoista ja paleontologiasta. Ja olen hulluna myös kyniin. Niitäkin keräilin lapsena - ja edelleen.
Höpö höpö, mitä outoa tossa nyt on! Tuhat kertaa järkevämpää kuin kaikki insta- ja facehullut aikuiset
Se on ihailtavaa mielestäni. Itse olen niin kuollut sisältä että kiinnostaa vain ryyppääminen lähinnä
Hei, tosi ihanaa kuulla että on muitakin dinohulluja. Ehkä tämän kanssa uskaltaa "tulla kaapista ulos" eli kertoa muille että kiinnostunut lukemaan ja etsimään tietoa dinoista. Ovat kyllä olleet eläessään todella mahtavia eläimiä.
Ap
Haluaisitko antautua T-Rexille?