Postin palvelu on ihan huonoa, kirjeitä ei toimiteta ajoissa perille, 2-3 viikkoa matkalla, missä niitä pidetään?
Miten ihmeen kauan kestää kirjeen kulku Postin kautta, nyt on ollut yli 2 viikkoa matkalla virastoon. Ei ole vielä tullut virastoon. Eikä ole mahdollisuuksia näihin ulkoisettuihin palveluihin puuttua.
Kuinka kauan tällaista jaksavat kansalaiset kestää, on asioita, jotka on tehtävä postin välityksellä. Mutta luulisi 3 päivää jo riittävän, vai kierrätetäänkö kirjeet jonkun ei suomen kietlä taitavan kautta.
Kommentit (9)
Ihmetellyt kanssa. Samoin paketeilla kestää 1,5 viikkoa tätä nykyä.
Onko kukaan joutunut kärsimään Postin hitauden takia?
Kokemusta on, ja monta sellaista.
Ikävin oli, kun mun lääkärinlausuntoa vietiin sinnikkäästi kaimalleni eri puolelle kaupunkia, vaikka kuoressa oli alun alkaenkin selkeästi kirjoitettu, oikea osoite. Ihan kiva kun tällainen tulee sitten aikanaan avattuna lopulta perille. (Tähän mennessä jo hakenut uuden kopion lausunnosta ihan itse ko. lääkäriasemalta).
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ikinä ollut ongelmaa pakettien kanssa vaikka tilailen usein. Yleensä on perillä seuraavana tai sitä päivänä lukien siitä, kun on lähtenyt kuljetukseen. Kirjeissä kyllä joskus kestää.
Vierailija kirjoitti:
Paketit liikkuvat kyllä nopeasti, max. 2 päivää ovat minulla matkustaneet. Kirjeissä sitten kestääkin.
Mikä on syy, että kirjeet, eivät tule nopeasti perille? Onko ne ensin menneet ulkomaille jonnekin, missä ei osata kuin suomalaiset numerot? Laitan selkeästi ja isolla osoitteen ja täydellisesti, sittenkin kestä virastoposti minusta tavattoman kauan, yli 2 viikkoa on kohtuuton aika.
Mulla on tammikuussa tullut ilmoitus, että paketti on valmiina toimitettavaksi. En ole vieläkään saanut sitä.
Näin briteissä.
Samaa mietin kerran kun eräs lasku tuli vasta eräpäivänä.
Minulla on kokemusta kun virallisen kirjeen kulku kesti 2 viikkoa.