Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan aina uuden harrastuksen jonka lopetan kohta, koska tajuan olevani siinä surkea :(

Vierailija
03.06.2021 |

Onko muilla samaa? Olen esimerkiksi kokeillut tanssia. Alkeisryhmä ja tuntui etten pysy muiden mukana ollenkaan. Ei tuntunut ollenkaan kivalta jatkaa, koska tuli vaan paha mieli kun ei vaan opi. Olen aina halunnut osata soittaa pianoa. Ostin digitaalipianon. Olen harjoitellut pari vuotta, joka on mulle pitkään. Mun soitto on ihan kamalan kuuloista vaikka miten yritän. Ei tee mieli jatkaa. Itkettää katsoa koko pianoa. Sama niin monessa muussakin harrastuksessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri

Vierailija
2/4 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä! Ja mitä siitä vaikka soittosi kuulostaa kamalalta? Mä soitan koska se on niin kivaa, oon soittanut varmaan 15 vuotta ja ei se vieläkään täydellistä oo kun en ammattilaiseksi edes pyri. Sun pitää valita sellainen harrastus mistä vaan tykkäät tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokellut seksiä? Siinä et voi epäonnistua!

Vierailija
4/4 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat vain syntyneet epäonnistumaan, ei maailma toimi sillä tavalla, että jokainen onnistuu jokaisessa asiassa, mihin he pyrkivät. Ilman epäonnistujia ei olisi myöskään onnistujia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi