Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon pilannu mun lapset!!!

Vierailija
20.08.2006 |

3 vuotias:

Kiroilee, tappelee, tekee miekkailujuttuja, kiusaa siskoa, tekee jekkuja, juoksee lammikkoon kielloista huolimatta, pissas puistossa pieneen puroon . Ei siivoa jälkiään, vänkää vastaan ja kitisee.

7 vuotias:

Haaveilee, jättää kaikki tavaransa levälleen, ei huolehdi mistään, ei hiuksistaan, hampaistaan, tavaroistaan. Kiusaa pikkuveljeään. tappelee vastaan, osaa myö kiusata toisia.

Miksei ne aina vaan vois olla sellasia kilttejä?!

Terveisin: tänään koko päivän kyrsä otassa ollut kahen lapset mutanttimamma.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaaleilta

Vierailija
2/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ikinä" eivät osaa olla riitelemättä ja vastaan väittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään ystävälleni paasasin että mun lapsi on niin mahdoton...tyttö täyttää 4v juuri,ja milloin olen tyhmä äiti,tänään ei saanut tikkaria aamupalaksi niin kuului:minä haluan uuden äidin,muuta pois....koettaa raapia ja lyödä,välillä tuntuu että koko ajan saa olla " helisemässä" sen kans...aah,uhmaikäisen äitinä on kiva olla :/// ja KAIKKIEN muiden laspet on NIIN kilttejä...

Vierailija
4/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksistaan tai hampaistaan? Onkohan sulla liian kovat odotukset? 7-vuotias on viela taysi lapsi ja jos on haaveilevaa tyyppia, tarvii muistutusta jokapaivaisista rutiineista viela pitkaan (toivoo nimim. kokemusta on).

Anna lasten olla lapsia ja muista kiittaa ja antaa huomiota kun ovat kiltisti tai muistavat tehda jotain itsenaisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi