Mitä ääriliberaalit aikovat tehdä sukupuolille, aika vaikea on poistaa miestä ja naista?
Tulee vaan mieleen että miten se muka onnistuisi.
Kommentit (32)
Niin että se onkin sit äiti isä ja isä äiti. Tosi loogista.
Niiden on tarkoitus kutsua äiti =synnyttäjä
Äiti ja isä=vanhempia
Mikähän isäoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole poistamassa miehiä ja naisia? Mistä sinä tällaista keksit?
Jokaisella on vain oltava oikeus määritellä itsensä. Sinullakin, mieheksi tai naiseksi, kumpi nyt sitten satutkin olemaan. Ei se ole keneltäkään pois miten kukin elämänsä elää.
Kukaan ei voi päättää omaa sukupuoltaan. Sen on luonto päättänyt.
Luonto ei ole mikään yksittäinen olento, joka tekee päätöksiä tai toimii tavoitteellisesti. Taidat vielä uskoa joulupukkiinkin?
Minä en nyt vain kerta kaikkiaan jaksa ymmärtää miten voi olla aikuisella ihmisellä noin sairaalloinen kiinnostus muiden ihmeisten värkkejä kohtaan? Mistä tämä kumpuaa? Vaaditko, että kaikki uudet tuttavuutesi pudottavat housut kinttuun että voit varmistua heidän biologisesta sukupuolestaan? Mitä se on sinulta pois miten kukin itsensä kokee?
Jännä että alat itse puhumaan sukuelimistä ja syytät kanssakeskustelijaa joka asiaa ei edes maininnut, sairaalloisesta kiinnostuksesta elimiin.
Olemme siis samaa mieltä siitä, että ulkoiset sukuelimet eivät määritä sukupuolta :)
Minä olen sitä mieltä, etten halua nähdä vieraiden ihmisten elimiä. Miten tämä liittyy siihen, voiko ihminen vaihtaa sukupuoltaan päänsisäisten tuntemusten perusteella?
Nyt on taas josssain raskasta kokemista... veikkaan Roballa olevaa toimistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole poistamassa miehiä ja naisia? Mistä sinä tällaista keksit?
Jokaisella on vain oltava oikeus määritellä itsensä. Sinullakin, mieheksi tai naiseksi, kumpi nyt sitten satutkin olemaan. Ei se ole keneltäkään pois miten kukin elämänsä elää.
Kukaan ei voi päättää omaa sukupuoltaan. Sen on luonto päättänyt.
Luonto päättää, ja ihmiset silti luulee, että niitä on vain kaksi, tai että jokainen on selkeästi jompaa kumpaa. Biologia on kuitenkin monimutkaisempaa.
Montako sukupuolta tarvitaan suvulliseen lisääntymiseen? Siitähän on kyse, jos asiaa biologian kannalta tarkastelee.
Juu, tiedetään, kasvien parissa on kaksineuvoisuutta, ja jotkut eläimet vaihtavat sukupuolta elinaikanaan.
Ööööh, häh? Ei sukupuolia ole kukaan poistamassa, sukupuoliroolit on kyllä ihan poistettavissa (eikä kai niiden mukaan enää kukaan eläkään). On myöskin ihan ok, jos ei tunne olevansa kumpikaan. Siitä ollaan poistamassa stigmaa ja myös sukupuolenvaihdos on ihan ok. Ei oo pois keneltäkään tämäkään. Ihme aloitus. Ja on oksettavaa puhua jostain sukupuolielimistä, en mä ainakaan mieti kun näen miehen että "hmm, tuossa on se ihminen jolla on ne vehkeet tuolla" Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko liberaaleilla kommunisteja/ateisteja?
Hämäystarkoituksessa nykyään kutsutaan liberaaleiksi niitä, jotka vähiten arvostavat (vastustavat) klassisen liberalismin perusarvoja, siis sananvapautta, uskonnonvapautta ja elinkeinovapautta.
Nämä joille sukupuoli on pään sisällä oleva tunne, eivät osaa erottaa toisistaan sukupuolta ja sukupuoli-identiteettiä. Sukupuoli kun ei mitenkään muutu siitä, mitä päässään siitä ajattelee.
Kaikkea se kommunismi teettää, tämähän on kohta pahempaa kuin Pohjois-Koreassa!
Ihmisellä on kymmenen sormea. Tuo on biologinen fakta. Silti aina välillä syntyy vauvoja, joilla on yksi ylimääräinen tai muutama puuttuva sormi. Siitä huolimatta ihminen on olento, jolla on kymmenen sormea. Sama logiikka pätee sukupuolissa, niitä on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tosi paljon tietää miten he määrittelevät sukupuolen. Esim jos on mieheksi syntynyt niin mistä tietää että on nainen? Koska tuntuu siltä? Miltä tuntuu olla nainen?
Voisiko joku joka joko edustaa tai ymmärtää näitä vähemmistöjä selittää tämän?
Tarkoitatko liberaaleilla kommunisteja/ateisteja?