Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että mä rakastan kesää ja lämmintä ilmaa!

Vierailija
03.06.2021 |

Jotenkin niin leppoisa olo kun ei paikkoja kolota kylmä viima ja veto. Just nyt oon niin onnellinen ja kesä vielä vasta alussa. ☀️🌝

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se ihan kiva jos saisi vaan oleskella ja nauttia lämmöstä rennosti, mutta kun tekee töikseen ulkotöitä klo 7-15.30, aurinko porottaa suoralta taivaalta ja hiki valuu, niin siinä vaiheessa ei naurata vaikka onkin hellehattu ja aurinkorasvaa...

Vierailija
62/69 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kylmä olut maistuu ihan parhaalta kuumassa auringonpaisteessa omalla parvekkeella. Minulle myös kylmä valkoviini on ehdoton kesäjuoma, viinilasi menee ihanasti huuruun kylmästä juomasta ja kuumasta ilmasta.

Eikä haittaa vaikka joutuu olemaan töissäkin, silti on mieli korkealla kun on kaunis ilma. Nyt elämä on ihan 5/5. Koronasta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan paras ilma olla mökillä! Mutta kaupungissa oleminen kuumalla on ihan peestä, eli ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka eivät näistä keleistä liiemmin diggaile. Onneksi loma vasta alkoi. Järvellä soudeltiin, ja ulkona on heitetty tikkaa ja frisbeetä, lueskeltu kirjaa. Kohta grillataan kasvisnyyttejä. Illemmalla saunomaan ja sitten lätkää telkkarista. Täydellistä! Toki loma on lomaa, satoi tai paistoi, mutta ulkoaktiviteetit ovat mökillä miellyttävimpiä juuri tällaisessa kelissä.

Vierailija
64/69 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykätä helteistä niin miksi ihmeessä tähän aloitukseen pitää sitten eksyä?

Koska me voidaan.

Minäkin tulen sitten teidän "tykkään kylmästä" -ketjuihin ettekä voi sille mitään. 🌞🌞🌞🌞🌞

Vierailija
65/69 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mökillä kiva, kun voi olla bikineissä ja välillä uida. Kaupungissa liian hikistä. Oon ollu sisällä koko päivän, puuhastellu kaikenlaista. Kesällä joutuu liikaa miettii pukeutumista, näkyykö muhkurat, hölskyykö reiden kävellessä, näkyykö liikaa paljasta pintaa, hiki valuu naamasta ym. ym. (oon ihan ns. normaalipainoinen, mut vähä löllö sieltä täältä :P ) Paitsi siellä mökillä, jossa just rentoa ja ihan sama. Pitäis tänään kaupassa käydä, kävellä ajattelin tohon lähelle... pitkillä housuilla liian kuuma, shortsit liika lyhyet, jo monia kesiä pidetyt mekot pieniä (mikä katastrofi, kun just sitä mallia ei enää myydäkään, et vois ostaa uusia), joten mitähän tonne laittais päälle?! Talvella/syksyllä helppoa. Jätät vaan kotivaatteet päälle (ehkä vaihdan housut?), viskaat takin päälle ja menoksi. 

Vierailija
66/69 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
67/69 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin

Vierailija