Suomesta löydetty 20 kpl Nepalin koronavarianttia, joka on tutkijoiden mukaan vielä Intian varianttiakin vaarallisempi
Kommentit (22)
Tänne sekin tulee, jos ei muka ole jo.
Linkin voisi lisätä pitkään koronaketjuun?
Onko noin kamalaa kun meillä vaan tartunnat laskee? Pakko ylläpitää paniikkia edes jollain tavalla?
Muistakaa, ettei media puhunut mitään varianteista ennen kuin rokotukset aloitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapas Kouvolan varianttia.
Kuopion variantti se vasta on kiero.
Saksalainen tohtori tämän aamun hesarissa arveli että jokainen rokottamaton saanee koronan noin keskimäärin puolentoista vuoden kuluessa.
Jos ei se muuten tartu kun pyöritään Kansalaistorilla samanmielisten kanssa ja mennään sen jälkeen pubiin, niin ennenpitkää tulee esim. hengitysilman kautta tarttuvia variantteja. Myös rokotettu henkilö saattaa huomaamattaan kantaa virusta. Lisäksi yhden pikkuflunssa saattaa toisen teholle.
Minä sain aamulla toisen piikin. Käytän jatkossakin maskia - en suojellakseni itseäni, vaan suojellakseni muita.
Rajavalvontaa voisi kyllä parantaa ja tiukentaa. Ja onko sinne ulkomaille pakko lähteä heti, kun vähän helpottaa. Olisi ihanaa kun voitaisiin loppukesästä jo elää vähän rennommin. Mut ei tällä menolla. Itse en uskalla edes ottaa rokotetta, koska olen raskaana. :(
Vierailija kirjoitti:
Rajavalvontaa voisi kyllä parantaa ja tiukentaa. Ja onko sinne ulkomaille pakko lähteä heti, kun vähän helpottaa. Olisi ihanaa kun voitaisiin loppukesästä jo elää vähän rennommin. Mut ei tällä menolla. Itse en uskalla edes ottaa rokotetta, koska olen raskaana. :(
On pakko lähteä. Pää hajoaa muuten. Minulle aivan sama vaikka kuolla jos toinen vaihtoehto on kökkiä kotona loppuelämä. Ei tämä korona katoa lähivuosinakaan minnekään. Minulla taas parhaat vuodet menevät ikuisesti ohi, niitä ei takaisin saa.
No ei nämä variantit kovin pahoja voi olla kun eivät vaikuta mihinkään eikä niihin sen enempää kukaan kuole.
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen tohtori tämän aamun hesarissa arveli että jokainen rokottamaton saanee koronan noin keskimäärin puolentoista vuoden kuluessa.
Jos ei se muuten tartu kun pyöritään Kansalaistorilla samanmielisten kanssa ja mennään sen jälkeen pubiin, niin ennenpitkää tulee esim. hengitysilman kautta tarttuvia variantteja. Myös rokotettu henkilö saattaa huomaamattaan kantaa virusta. Lisäksi yhden pikkuflunssa saattaa toisen teholle.
Minä sain aamulla toisen piikin. Käytän jatkossakin maskia - en suojellakseni itseäni, vaan suojellakseni muita.
Saanee mutta huomanneeko saaneensa.
Jaa.
Eikö ihmiset ota piikkiä vai mikä nyt on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Oireisiin kuuluu äkillinen lihominen, voimakas ennenaikainen ikääntyminen ja kaljuuntuminen. Jälkitauteina esiintyy alkoholismia ja kananp*rsekampauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko lähteä. Pää hajoaa muuten. Minulle aivan sama vaikka kuolla jos toinen vaihtoehto on kökkiä kotona loppuelämä. Ei tämä korona katoa lähivuosinakaan minnekään. Minulla taas parhaat vuodet menevät ikuisesti ohi, niitä ei takaisin saa.
Kunhan olet 14vrk karanteenissa matkan jälkeen, käyt testissä kahdesti sinä aikana ja ennen matkaa otat molemmat rokotukset niin ei siinä sitten ole ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Tänne en jää. Elän mielummin etelän auringossa vähemmän aikaa, kuin kökötän talvisessa Suomessa naama kalpeana kroonisessa D-vitamiinin puutteessa. Osaan matkoillakin käyttää hyvin suojaavaa maskia ja pitää turvavälejä. Tuskin saan koronaa ensimmäisten joukossa (enkä saakaan, kun en ole vielä saanut ja 2. rokote on ensi viikolla).
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sinulle ikävä uutinen, jo ensimmäinen variantti levisi hengitysilman kautta, siksi niitä maskeja pidetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa lopetan biletyksen ja olen kotona lock downissa maski naamalla maailmanloppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sinulle ikävä uutinen, jo ensimmäinen variantti levisi hengitysilman kautta, siksi niitä maskeja pidetäänkin.
Ja se variantti teki sille ihmiselle mitä? Korona on tuskin kenellekään vaaraksi. Sen järjettömyyksiin menevä välttely on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin kamalaa kun meillä vaan tartunnat laskee? Pakko ylläpitää paniikkia edes jollain tavalla?
Itse asiassa Briteissäkin on todella hyvä tilanne koronan suhteen, on ollut jo päiviä ettei lainkaan uusia koronakuolleita kun pahimpaan aikaan taisi olla yli tuhat kuollutta päivässä.
Onko UK Suomi?