Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui mullekin. Jäätävä työehdotus te-toimistolta :(

Vierailija
03.06.2021 |

Olen koulutukseltani eläintenhoitaja. Luomutuontantoon suuntautunut.

Tässä "unelmaduuni", jota nyt pitäisi hakea: https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10774685?lang=fi

Jo ihan kamalaa, että puhutaan "eläinaineksesta". Syön kyllä lihaa, mutten sian tai broilerin, ja nää olisi ihan vihoviimeisiä työpaikkoja. Kas kun ei vaikka koe-eläinten hoitajaksi meikkifirmalle... Työpaikka vaikuttaa siltä, että sinne voidaan ottaa oikeastaan kuka vaan, kunhan vähän on kokemusta eläintenhoidosta - jota mulla kyllä on. Mä olen kiva ihminen enkä osaa oikein salakavalasti puhua itsestäni huonoa työntekijää.

Ehkä mä vaan haen osa-aikaiseksi siivoojaksi, jotta saan olla rauhassa ja hakea samalla jotain parempaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vastaa osaamistasi, siksi sitä on sinulle tarjottu. Ei se työkkärin täti mieti arvojasi, vaan mitä hakuammatteja ja koulutusta sinulla on omissa tiedoissa jonka perusteella työtarjoukset tehdään. Karenssia tulee jos et hae, pääset helpommalla kun vaan laitat hakemuksen.

Vierailija
2/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei paikka kiinnosta, niin sen kun sanot sitten, ettei sinulla ole aiempaa kokemusta tuotantoeläinten kanssa työskentelystä - se kun näyttää olevan tuossa se ehdoton vaatimus. Muuten kyllä en ymmärrä valitustasi, kun eläintenhoitajalle tarjotaan työtä, joka on eläinten hoitoa. Ehkä huonoin esimerkki huonosta työtarjouksesta vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koulutukseltasi eläintenhoitaja. Tuossa etsitään sikalanhoitajaa karjuasemalle. Työ sisältää eläinten ruokintaa ja siivousta sekä siemenen otto.

En ymmärrä, mikä tuossa voi olla jäätävää.

Jäätävää olisi ollut se, että eläintenhoitajan olisi pitänyt hakea sairaanhoitajan paikkaa, sillä molemmissa on sana "hoitaja".

Vierailija
4/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikö sika ole eläin?

Vierailija
5/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Tuohan on te-toimistolta poikkeuksellisen järkevästi valittu työpaikka. Olet eläintenhoitaja, pääsisit hoitamaan eläimiä. 

Vierailija
6/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään sikojen siementä haluaisi kerätä työkseni.

Vierailija
7/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä, kun olet työtarjouksen saanut. TE-toimisto tosin ei ole sitä sinulle tehnyt, joten miksi valehtelet?

Vierailija
8/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenen ottohan nimen omaan on hoitoa.

Vierailija
9/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että linkissä olisi ollut joku teurastamo-duuni. Mut tuohan on eläintenhoitoa.

Vierailija
10/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kumma suostuu asioimaan työkkärin kanssa?

Vierailija
11/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole mikään miellyttävä työpaikka, kuten ei mikään tuotantoeläinten parissa työskentely. Väärinhän niitä elukoita kohdellaan.

Vierailija
12/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eläinlääkärissä apulaisena. Tarjottiin paikkaa broileritehtaalla sillä perusteella. Olisi pitänyt lajitella teurastettuja broilereita.

Vierailija
13/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koulutetaan luomutuotantoon suuntautuvia eläintenhoitajia? Ala kiinnostaa, mutta en ole tuollaista löytänyt mistään.

Vierailija
14/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Ja jonkun mielestä on ihan ok kohdella muita eläimiä noin.

Vierailija
15/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hakemuksessa rehellisesti arviostasi, mutta hae kuitenkin.

Vierailija
16/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta ap, vinkkaan työkkäriin, että oikeasti tekevät sinulle työtarjouksen tuohon paikkaan. Antamillasi tiedoilla löydyt varmasti järjestelmästään, luonmupuolen eläintenhoitajia on aika vähän.

Vierailija
17/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap höpöttelee, 'luomutuotantoon".

Vierailija
18/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko tuo työ sikojen syömistä??

Vierailija
19/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joudut" tuota nyt kuitenkin muodollisesti hakemaan. Kerrot työhaastattelussa taustasi ja osaamisesi ja epävarmuutesi. Ei välttämättä ole sun paikka, mutta se pitäisi näkyä jostain.

Tsemppiä. Tiedän ettei ole kivaa.

Vierailija
20/39 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Ja jonkun mielestä on ihan ok kohdella muita eläimiä noin.

Mieti, miten koiranpentuja teetetään. Ei siinä nartulta kysellä, että kelpaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän