Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppukiriläiset huhuuu

20.08.2006 |

onko meitä vielä?!

motivaatio on kyllä ollut hukassa, mutta yritän kuitenkin kovasti....

onko muita enää mukana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä täällä. Tulin tänne ajatuksella, että varmaan olisi jotakin aloitusta tehtävä. Onneksi olit kerinnyt ennen minua. Jotenkin perjantaisin on puntari ollut epäsuosiollisella tuulella, niin ei ole kehdannut itsestään mitään mainita.

Nyt olen viime viikosta saakka liikkunut sillä normiteholla (en siis sillä kesäteholla) ja kirjannut syömiseni. Josko mekin sitten jouluna näyttäsimme ja tuntisimme olomme hoikemmiksi.

Luvataanko me kaksi loppukiriläistä ainakin, että loppuviikolla taas ilmoitamme itsestämme? Tulkaa kaikki muutkin mukaan. Koitetaan saada samanlainen tsemppi, jota jokainen meistä oli jo toteuttanut, ennen viimeisten kilojen punnertamista. Emmehän me ole epäonnistujia, emmehän :-)

Tavataan viimeistään perjantaina, loppukiriläiset!

Möykky (tänään 74,1 kg, ei paino ole tippunut, mutta onneksi pysynyt suht. samassa)

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla puntari näytti 73:/ viimeksi oli 72.6, kun joskus punnitsin joten toivottavasti syksy tuo parempia tuloksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahdusta taas, vaikka otinkin hetkeksi jo niskastani kiinni. alle 75kg:n, mutta ei siinä hurraamista ole...loppuviikkoon!

Möykky

Vierailija
4/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meistä enää kukaan kuulolla vai oletteko jo onnistuneet tavoitteissanne?

Olisi kiva kuulla kuulumisianne tai viritellä uutta kiriä kohti hoikempaa olemusta.

Möykky

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi